خبرگزاری بسیج: نخستین مرکز نیکوکاری در مسجد صاحب الزامان (عج) شهرک شریعتی منطقه ۱۹ تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج استان تهران؛ این آیین با حضور مهدی سامانی رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران، حجت الاسلام علیرضاحورک امام جماعت مسجد صاحب الزمان ( عج) ،احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج ابوذر ،رسول صفرنژاد نماینده آستان قدس رضوی در منطقه ۱۹ تهران،حمید بهرامی رهنما معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹,جمعی از شورایاران محله ,نمازگزاران و اهالی منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک شریعتی برگزار شد.

مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران در آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری مسجد صاحب الزمان ( عج) ،گفت: مراکز نیکوکاری با هدف اتصال خیران و نیازمندان فعالیت می کنند.

وی افزود: شناسایی نیازمندان،کمک به توانمندسازی  جامعه هدف از مهمترین وظایف مراکز نیکوکاری است.

سامانی با اشاره به اینکه دومین مرکز نیکوکاری در منطقه ۱۹ تهران هم تا پایان امسال افتتاح خواهد شد، بیان کرد:  این مرکز شش نفر عضو هیأت عامل دارد که با هدف شناسایی نیازمندان و خیران برای جذب و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و توزیع این کمک ها میان نیازمندان شناسایی شده فعالیت می کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری را واگذاری کار امداد به مردم عنوان کرد و گفت: در مراکز نیکوکاری علاوه بر کمک های نقدی،خدمات فرهنگی،درمانی و ... به همت خیران به نیازمندان همین محله ارائه می شود.

وی اذعان کرد: کمیته امداد در تلاش است  با افتتاح این مراکز خدمت رسانی به نیازمندان را تسریع کند.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با فعالیت این مرکز در محله شهرک شریعتی زمینه سازی کاهش فقر از  سطح این منطقه فراهم شود.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا حورک،امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن خرسندی از همکاری های کیمته امداد منطقه ۱۹ برای تأسیس این مرکز،گفت: اعضای هیأت عامل برای  رشد و پویایی مرکز نیکوکاری  صاحب الزمان (عج) آمادگی دارد.

وی در ادامه با تقدیر از مدیران کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران ،گزارشی از عملکرد برنامه های این مسجد به حاضران در این آیین ارائه کرد.

شایسته ذکر است: در پایان این آیین حکم رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری مسجد صاحب الزمان حجت ( عج) توسط رئیس کمیته امداد منطقه ۱۹ تهران به حجت  الاسلام علیرضا حورک اعطا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات