سلسله جشن های چهل سالگی انقلاب با عنوان«چهل سال بدون کدخدا» به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء در روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سلسه جشن‌های چهل سالگی انقلاب با عنوان «چهل سال بی کدخدا» به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته خیج در مسجد جامع روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین نوروزی در سخنانی با اشاره به دوران ستم شاهی و مشکلات گوناگون آن زمان و سلطه بیگانگان به کشور و دخالت در تمام امور مملکت به دستاورد‌های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران خود دستاورد بزرگ این انقلاب است که رژیم پهلوی و دست نشانده استکبار را سرنگون و نظامی مردمی و برپایه اسلام بنیان نهاده شد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و کسب عناوین گوناگون در سطح جهان گفت: تمام این پیشرفت‌ها با اتحاد و همدلی مردم و اعتماد به نسل جوان و پتانسیل داخلی تحقق یافته و استکبار نقشی در این پیشرفت‌ها نداشته و این بسیار اهمیت دارد و سبب شده که استکبار جهانی نیز از ابن پیشرفت‌ها حیران باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها