امام جمعه شهرستان دهلران گفت: باتوجه به سفر نماینده مجلس به کشور عراق انتظار می رود بحث مرز چیلات از طریق دیدار با طرف عراقی و پیگیری از طریق وزارت امورخارجه در دستور کار قرار گیرد
کد خبر: ۹۰۹۷۰۶۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در خطبه های این هفته نماز جمعه دهلران با اشاره به اهمیت تقوی در خانواده اظهار کرد: در آموزه‌های دینی همواره به رعایت اخلاق نیکو در منزل، همکاری و همراهی با خانواده درامورات منزل و همچنین صبر و تحمل در تربیت فرزندان توصیه شده است.

وی با تقدیر از حضور بابصیرت مردم انقلابی و مومن شهرستان دهلران در مراسم یوم الله 9 دی افزود: آنهایی که در دل گرو انقلاب و نظام و رهبری داشتند آمدند تا اعلام کنند پیوند بین امت و رهبری ناگسستنی است.

خطیب نماز جمعه دهلران با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار توکل برخدا و استقامت را از وعده‌های الهی برشمرد و بر بشارت پیروزی ملت فلسطین تاکید کرد.

وی با تقدیر از پیگیری‌ها و نگاه ویژه استاندار و معاون عمرانی و برنامه ریزی استاندار به شهرستان دهلران تصریح کرد: ساخت مصلی بزرگ جمعه به عنوان یکی از مطالبات و نیازمندی‌های مردم شهرستان دهلران نیازمند به تامین اعتبار دارد که با صحبت‌های مثبت استاندار امیدواریم در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای ساخت مصلی دهلران اختصاص پیدا کند.

موسوی با اشاره به لزوم پیگیری و چانه زنی نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی، افزود: باتوجه به سفر نماینده مجلس به کشور عراق انتظار می رود بحث مرز چیلات از طریق دیدار با طرف عراقی و پیگیری از طریق وزارت امورخارجه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی نمایندگان عضو کمیسیون انرژی مجلس بجای دخالت در بکارگیری افراد و نیروهای مورد نظر خود در شرکت های نفتی منطقه به دنبال بکارگیری جوانان و نیروهای بومی باشند و حق نیروهای بومی را تضییع نکنند.

امام جمعه دهلران اضافه کرد: باتوجه به اینکه برخی از مناطق و مردم دهلران هنوز از سوخت نفت برای گرمایش منازل خود استفاده می‌کنند مسوولان ذیربط نباید مردم را در گیر و دار بروکراسی اداری برای دریافت چند برگ کوپن نفت سرگردان کنند.

وی گفت: اخیرا شاهد استفاده از مدیران غیربومی و غیرمتخصص در شهرستان و استفاده از خودروی بیت المال برای انجام امورات شخصی هستیم که این موضوع زیبنده نیست.

وی در پایان خواستار راه اندازی جایگاه سوخت CNG، نظارت بر قیمت‌ها، بالا بودن نرخ اجاره بها منزل و استمهال وام‌های کشاورزی شد.

 


 

ارسال نظرات