مصطفی برزگر
امام جمعه شهرستان مهران:
امام جمعه شهرستان مهران با اشاره به واقعه کشف حجاب توسط خاندان خبیث پهلوی و به ویژه رضاخان گفت: امروز دشمنان اسلام به دنبال ترویج فساد در بین جوانان و مردم از طریق کم‌رنگ کردن حجاب و تقدس زدایی از مقدسات الهی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۶۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،امروز حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی با اشاره به واقعه کشف حجاب توسط خاندان خبیث پهلوی و به ویژه رضاخان گفت: امروز دشمنان اسلام و در راس آنها استکبار و صهیونیست جهانی به دنبال ترویج فساد در بین جوانان و مردم از طریق کم‌رنگ کردن حجاب و تقدس زدایی از مقدسات الهی هستند.

وی افزود: متاسفانه بعضی از افراد در داخل کشور نیز خواسته یا ناخواسته به این پروژه دشمن کمک می‌کنند لذا بعضا دیده می‌شود که عده‌ای به بهانه ایجاد نشاط در جامعه به دنبال ترویج کنسرت های مبتذل هستند.

امام جمعه شهرستان مهران اذعان داشت: متاسفانه این افراد مانند رضاخان فکر می‌کنند راه پیشرفت کشور و نشاط جامعه، ترویج ابتذال است که این تفکر خلاف صریح موازین شرعی و آرمان‌های انقلاب است و باید با این تفکر مبارزه کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان مهران سپس با اشاره به قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه سال 56 گفت: رژیم منحوس پهلوی به دستور شاه طی یک مطلبی که در روزنامه اطلاعات به چاپ رسید، به مرحوم امام (ره) توهین کرده بود و عجیب اینجاست که در کنار توهین به امام، مقدسات الهی و به طور ویژه حجاب را زیر سوال برده بود و این نشان می‌دهد که دشمن می‌داند تضعیف جایگاه ولایت فقیه و حذف حجاب و ترویج ابتذال در جامعه باعث کم رنگ شدن دین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در آن زمان به طور صریح، بی‌حجابی فضیلت و حجاب، کهنه پرستی و ارتجاع معرفی شده بود و به ساحت مقدس امام خمینی، اهانت کرده بودند و این باعث شد که مردم قم به حمایت از امام و مقدسات الهی به خیابان‌ها بیایند که در این روز بسیاری از مردم و طلاب و روحانیون در دفاع از ولی فقیه‌ و رهبرشان شهید شدند؛ در واقع پیام قیام خونین مردم شریف قم حمایت از آرمان‌های اسلام و حمایت از ولی فقیه است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهران افزود: امروز نیز دشمن همین دو عنصر مقدس یعنی ولایت فقیه و حجاب زنان را نشانه گرفته است اما دشمنان باید بدانند خط قرمز ملت، ولی فقیه و ارزش‌های اسلامی مانند حجاب است و مردم در حمایت از ولی فقیه زمان خود از جانشان هم دریغ نخواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات