امام جمعه چرداول گفت: ایران اسلامی به غیرت معروف است و موضوع حجاب و حیاء یکی از شاخص‌های اصیل زنان ایرانی است که با تاسی از فرهنگ زینبی حفظ شده است که باید برای حفظ این مهم تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ، احمد امرایی امام جمعه چرداول در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مهندسان و ناظران کشاورزی با ساماندهی صحیح زمین‌های کشاورزی و احیاء آن می‌توانند کشور را گلستان کنند و این امر قطعا پیشرفت صددرصدی را در توسعه کشاورزی به وجود می‌آورد.

وی در ادامه به اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور رضا خان پرداخت و افزود: ایران اسلامی به غیرت معروف است و موضوع حجاب و حیاء یکی از شاخص‌های اصیل زنان ایرانی است که با تاسی از فرهنگ زینبی حفظ شده است که باید برای حفظ این مهم تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان چرداول ضمن قدردانی از نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و شورای تامین بایستی حافظ امنیت مردم و شهروندان باشند و بتوانند نا آرامی‌های داخل شهر، سرقت ها، برخورد با اراذل و اوباش و برخورد با معتادین را کنترل کند.

امرایی در پایان گفت: قیام خونین 19 دی نشان داد مردم انقلابی ایران بار دیگر با روحیه دلاوری و عزم استوار شعار درود بر خمینی(ره) سردادند و در این راه تعداد بی شماری شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد.

 

ارسال نظرات