امام جمعه موقت ایلام، گفت: پیوند میان ملت، مسئولان نظام و رهبری معظم انقلاب علی رغم توطئه های دشمنان روز به روز مستحکم تر می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۶۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبگزاری بسیج، «حجت‌ الاسلام شمس الله سراج»،  ظهر امروز(۱۴ دی) در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام، اظهار کرد: رمز پیروزی ملت ایران تکیه به ارزش های الهی، تبعین از سیره ائمه معصومین (ع)، رهبری فقیه آگاه و همبستگی ملی بود و تاکنون در سایه این رئوس امروز به ۴۰ سالگی انقلاب رسیده ایم.

 وی ادامه داد: دشمن با وجود توطئه ها و ایجاد مشکلات بسیار بزرگ نتوانسته خللی در عزم و اراده ملت ایران برای اتصال این نظام الهی به قیام مهدی آل محمد (ص) بردارد .

 امام جمعه ایلام تاکید کرد: وحدت مردم و مسئولان در برقراری نظامی الهی و ارزشی که داعیه مبارزه با طاغوت و مستکبران عالم را دارد امروزه در کشورهای مختلف و آزادی خواه به عنوان الگو قرار داده شده است.

حجت الاسلام سراج، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب همچنان آرمان ها و اصولی که ملت ایران برای آن صدها هزار شهید تقدیم کرده حاکم است و از اصولا اساسی و بنیادی خود کوتاه نیامده است.

وی افزود: ملتی که هزاران جوان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده تا امروز درخت تنومند و رشد یافته آن را ببینید اجازه نخواهد داد سایه این درخت تنومند بر سر مردمی که صاحبان اصلی آن هستند، کوتاه شود.

امام جمعه موقت ایلام، ادامه دارد: ایران در خدمات‌رسانی در حوزه ای برق ، آب و گاز، سلامت و بهداشت ، ارتباطات و فنآوری های نوین و ... موارد به سطح برتری در میان کشورهای منظقه رسیده است و این مهم محقق شدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

 

وی، سپس به «۱۹ دی» سالروز قیام خونین مردم قم اشاره و خاطرنشان کرد: روز «۱۹ دی»، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است.

 

ارسال نظرات