خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشی کشور بر ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در جامعه تاکید و بیان کرد:امروز در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم، به طوری که دشمن از هر راهی برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کندکه در این شرایط مردم باید از اسراف و تبذیر دوری کرده و به انفاق و کمک به محرومان را در زندگی خود جاری سازند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۵۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

امروز در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم / ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان افزود: با نگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دارالایتام، فقیران و مستحقان زیادی دیده می شوند که باید مردم در حد توان به آنها کمک کنند.

وی با بیان اینکه خرج مردم از درآمدشان بیشتر شده است، اظهار داشت: بسیاری از خرج های مردم اسراف است که باید با برنامه ریزی در زندگی و کار و تلاش دخل و خرج را یکسان کنند.
امام جمعه موقت شهر همدان تاکید کرد: باید در جامعه اسلامی همسایه از همسایه با خبر و در سختی ها پشت و پناه او باشد.

وی با اشاره به اینکه هرکس در حد توان باید به نیازمندان و فقیران کمک کند اظهار داشت: پرداخت حق الناس، ادای حق الله و دیون، از اولویت های افراد متوفی است که باید پس از مرگ آن ها توسط وارثانش عمل شود.

جوادی گفت: اجرا و عمل به وصیت نامه به حق، فتوای مشترک تمامی مراجع است که باید با رعایت حق صورت گیرد.

وی عنوان کرد: به جای برگزاری مراسم های پر خرج مجلس ختم، تلاش شود مبلغ قابل هزینه به فقیران و نیازمندان پرداخت شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشی کشور بر  ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در جامعه تاکید و بیان کرد:امروز  در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم، به طوری که  دشمن از هر راهی برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کندکه در این شرایط  مردم بایستی  از اسراف و تبذیر  دوری کرده و به انفاق و  کمک به محرومان را در زندگی خود جاری سازند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها سال نو میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و افزود: از خدا می خواهم که پیروان مسیح در مسیر حضرت عیسی (ع) و حق قرار گیرند و همچون آن پیامبر در حمایت از مظلوم تلاش کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات