امام جمعه عجب شیر:

دشمن با ترویج بدحجابی به دنبال ضربه زدن به نظام است

امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سالروز کشف حجاب در هفدهم دی‌ماه 1314 توسط رضاخان اظهار داشت: امروز دشمن با شیوه های مختلف از جمله ترویج بی حجابی درصدد ضربه زدن به کشور است.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۴۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی بزرگ‌ترین حربه دشمن برای فاسد کردن جامعه است، افزود: حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم و نشانه عفت و پاکدامنی است.
وی همچنین با اشاره به دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبری معظم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین و مقاومت است و حکومت اسلامی در فلسطین و بیت المقدس تشکیل می‌شود .

حجت الاسلام شربیانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در خروج آمریکایی‌ها از منطقه به واقعیت تبدیل می‌شود، ادامه داد: آمریکایی‌ها از حضورشان در منطقه فقط نکبت و خاری به دست‌ آوردند.
وی با تشریح مواضع ضعیف آمریکا در سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای خود گفت: خروج آمریکا از سوریه و سفر مخفیانه ترامپ به عراق و دیدار با سربازان آمریکایی به این شکل، نشان ضعف و شکست آمریکا در منطقه است .
امام جمعه عجب شیر گفت: آمریکا از لحاظ سیاسی و نظامی از منطقه خارج می شود و جبهه مقاومت اهداف شوم آمریکا را در منطقه با خاک یکسان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار