خبرهای داغ:
اردستان- امام جمعه اردستان گفت: دشمنان این نظام همانطور که در زمان شاه خائن حجاب و روحانیت را مورد هدف قرار داده بودند، امروز نیز با جنگ نرم در کمین این دو اصل مهم نظام اسلامی ما نشسته اند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۴۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: با توجه به سالروز ۱۹ دیماه سال۵۶  که سر آغازی برای انقلاب اسلامی شد، باید به تناسب ایام وقایع گذشته برای مردم بازگو شود.

وی افزود: دستگاه شاهنشاهی با دیدن نام امام خمینی در سال ۵۶ که در  میان مردم بازگو می شد بیکار ننشست و دست به کار شد تا جلوی این حرکت انقلابی مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را بگیرد.

امام جمعه اردستان گفت: نقطه اوج وقایع دیماه و انقلاب در روز۱۹   دیماه رخ داد که مردم قم در برابر نیروهای شاهنشاهی ایستادگی کردند و عده ای از مردم بی گناه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: دشمنان این نظام همانطور که در زمان شاه خائن حجاب و روحانیت را مورد هدف قرار داده بود، امروز هم با ترفندهای متفاوت تر نسبت به بی حجابی و حمله به روحانیت بیکار ننشسته و حمله به این دو  را در دستور کار قرار داده اند و در این راستا مردم باید از این دو اصل مهم نظام حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان ابراز داشت: فرار آمریکایی ها از سوریه مرهون تلاش مقاومت و مدافعان حرم بود که دشمن با خفت خارج شد و امیدواریم که از بقیه مکان های اسلامی نیز هر چه سریع تر خارج شوند.

امام جمعه اردستان در ادامه صحبت های خود با اشاره به ضرورت برقراری عدالت اقتصادی در جامعه افزود: همانطور که قبلا هم گفته شده باید بودجه های تعیین شده در مجلس برای موضوع اقتصادی هرچه سریع تر هزینه شود و هر کجا خط فقری وجود دارد بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مجلس باید همانطور که یک سوم بودجه را دقیق بررسی می کند سه چهارم دیگر را نیز که مربوط به شرکت ها و بخش دولتی است موشکافانه نقد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها