خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

حجاب سپر سلامت جامعه است بدون آن جامعه رو به اضمحلال می رود

امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب به دستور رضاخان گفت: حجاب سپر سلامت است و بدون آن جامعه رو به اضمحلال می رود.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۴۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام باقری بنابی افزود: باید از این سنگر عظیم مقاومت و پاسداری کنیم و در استحکام بخشیدن به این سپر عظیم تلاش کنیم و اگر قانون قرآن عملی نشود شاهد افزایش بی بند و باری ها و افزایش پرونده های مختلف در دادگاه ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در اتفاقی که در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ رخ داد، رضاخان پست و پلید از جانب غربی ها مأموریت داشت با برداشتن چادر از سر زنان ایرانی نوکری خود را به غربی ها ثابت کند.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهارداشت: در آن روز در اکثر شهرهای کشور بصورت نمادین با برداشتن چادر زنان آن روز را به نام آزادی زنان نام گذاری کردند و در آن روز اهل ایمان و دین را خانه نشین و عزادار کردند.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه رضاخان و فرزند وی غلام حلقه به گوش غربی ها و شیاطین بودند؛ افزود: اگر امام راحل(ره) و شاگردان امام راحل(ره) ۴۰ سال پیش به داد این کشور نمی رسیدند، معلوم نبود وضع فعلی کشور در چه شرایطی بود؟!

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگر سخنان خود

با اشاره به سالروز حرکت تاریخی امام راحل(ره) در پیام ارسالی به گورباچف یادآور شد: این حرکت نورانی امام راحل(ره) نامه های توحیدی پیامبر اکرم(ص) را تداعی می کرد که به پادشاهان روی زمین فرستادند و آن ها را به اسلام دعوت کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: حوادث روزگار شهادت می دهند که پیش بینی های امام راحل(ره) یکی پس از دیگری در حال تحقق است و اگر کمی مقاومت کنیم و از رفاه زدگی فاصله بگیریم، پیش بینی های امام یکی پس از دیگری در حال تحقق هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها