خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه دشمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقدام به ایجاد بدبینی و کینه کرده است، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد با این توطئه ها زمینه را برای رسیدن به خواسته های خود فراهم کند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۴۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به اینکه بزرگترین خطر برای انقلاب، نفرت و بدبینی به یکدیگر است، گفت: در این عزتی که 40 سال است به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده همه شریک هستند و هیچ گروه و جناحی نمی تواند آن را به نفع خود مصادره کند.
وی ضمن اشاره به زلزله ای که در اردوگاه کفر و دشمن و نیز حکومت وهابی آل سعود افتاده است، خاطرنشان کرد: اینهایی که می گفتند اجازه نمی دهند ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم اکنون خود دچار مشکلات بسیاری در حکومتشان شده اند.
حجت الاسلام نعمت زاده اضافه کرد: اکنون قدرت ایران برای همه ثابت شده و وضعیت سوریه نیز به برکت ایران و انقلاب اسلامی تثبیت شده است.
امام جمعه مرند با اشاره به جایگاه بالای ملت ایران گفت: حقانیت و پیروزی جبهه مقاومت و عزت مردم ایران، نتیجه وحدت و رهبری دینی است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمن به شدت بدنبال ایجاد نفاق، بدبینی و تشتت بین ملت ایران بوده و هیچ موقع از توطئه علیه ایران دست نخواهد کشید، باید در هر شرایطی وحدت خود را حفظ کنیم.
حجت الاسلام نعمت زاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن 16 دی روز حماسه خونین شهدای هویزه اظهار داشت: در این روز که روز شهدای دانشجو نام گذاری شده، دانشجویان و جوانان که در محاصره دشمن مانده بودند تسلیم نشده و به شهادت رسیدند.
وی همچنین با بیان اینکه روز 17 دی سالروز دستور رضاخان مبنی بر کشف حجاب است، گفت: در آن زمان رضاخان با هماهنگی دشمن دستور حذف حجاب را داد و امروز نیز دشمن از راه های دیگر نسبت به اجرای آن اقدام کرده که باید در مقابل این شبیخون فرهنگی هشیار باشیم.

ارسال نظرات