خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

شاهد انتشار روحیه مقاومت و جهاد در جهان هستیم

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز مردم بسیاری از کشورهای جهان، انقلاب مردم ایران را به‌عنوان الگوی خود می‌دانند گفت: این‌ یکی از دستاوردهای معنوی انقلاب محسوب می‌شود که شاهد انتشار آن در جهان هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۲۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه امروز مردم بسیاری از کشورهای جهان، انقلاب مردم ایران را به‌عنوان الگوی خود می‌دانند و با پیروی از درس مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند اظهار کرد: این‌ امر از دستاوردهای معنوی انقلاب محسوب می‌شود که شاهد انتشار روحیه مقاومت و جهاد در بین کشورهای مختلف هستیم.
وی با بیان اینکه خدمات و اقدامات انجام‌گرفته طی این چهار دهه گذسته در مقایسه با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه دشمن برای چهل‌سالگی انقلاب نقشه کشیده است این مهم می‌طلبد تا علاوه بر دستاوردهای مادی، خدمات معنوی انقلاب در این چهار دهه نیز عنوان شود.
امینی ضمن بیان اینکه خدمات صورت گرفته می‌بایست برای نسل جدید که انقلاب، امام و جنگ را ندیده مطرح شود، اضافه کرد: امروز انقلاب ایران در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشد که یکی از دستاوردهای معنوی آن زنده کردن ادیان وحدانی در دنیا است.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه علیرغم مشکلاتی که در این چهار دهه اعم از تحریم، تهدید و جنگ وجود داشت اما مسئولان عزت‌مندانه به ارائه خدمات پرداختند، افزود: اما مشکلاتی نظیر شیوه‌های غلط بانکداری اسلامی هنوز در کشور وجود دارد لذا نباید این امور چشمان ما را بر خدمات انجام‌شده ببندد.
وی اضافه کرد: آمریکا و دشمنان قسم‌خورده ایران طی این چهار دهه بارها کوشیدند تا ما را از رسیدن به اهداف خود بازدارند اما با هوشیاری مردم هر بار توطئه‌های آن‌ها به شکست منجر شده است و اگر همین روحیه در بین اروپائیان به‌عنوان الگو قرار گیرد آن‌ها نیز از سلطه امریکا خارج خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها