نماینده ولی فقیه  در استان مرکزی:

مردم سالاری دینی؛ دستاورد انقلاب اسلامی/اجازه ندهیم بیت‌المال به دست افراد نااهل بیفتد

نماینده ولی فقیه  در استان مرکزی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است، افزود: به لطف انقلاب اسلامی امروز همه مسئولین با رأی خود ملت انتخاب می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۲۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه  در استان مرکزی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعث کوتاه شدن دست فاسدان و خبیثان از قدرت شد، گفت: پیش از انقلاب اسلامی سرنوشت ملت بزرگ شیعه را انسان‌های فاسد و مخالف با اسلام تعیین می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف نسخه طلایی دین مبین اسلام برای نجات جامعه از فساد و هرج و مرج است، گفت: کشف حجاب اجباری مسئله‌ای است که اسلام ضرباتی را از آن خورده است.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه قیام 19 دی مردم قم، حادثه‌ای بود که مشعل انقلاب را روشن ساخت و عامل شتاب زای انقلاب شد، افزود: انتشار مقاله‌ای توهین آمیز نسبت به حضرت امام خمینی(ره) در روزنامه اطلاعات و در سالروز کشف حجاب، باعث شد تا مردم قم در 19 دی‌ماه به پا خواسته و اولین جرقه انقلاب زده شد و پس از آن مردم تبریز، اصفهان، کرمان، شیراز، مشهد و سایر شهرهای دیگر بپاخواستند و بنیاد استبداد و وابستگی به استعمار و جنایتکاران را از هم گسستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به کارنامه 40 ساله انقلاب اشاره و تصریح کرد: کارنامه انقلاب اسلامی در طول 40 سال  علیرغم ضعف‌ها و کاستی‌ها و 8 سال جنگ و فتنه‌های داخلی بسیار درخشان است به طوری که حتی یک وجب از خاک کشور را به دست بیگانگان نداده‌ایم. همچنین در سوریه و عراق دیدیم که چگونه آمریکایی‌ها خار شدند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است، افزود: به لطف انقلاب اسلامی امروز همه مسئولین با رأی خود ملت انتخاب می شوند، مردم شریف کشور و به‌تبع آن استان مرکزی رعایت موازین اسلامی و اخلاق شرعی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار هستند.

آیت‌الله دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم باید در برابر دشمنان هوشیار باشند، نباید اجازه داد مدیریت‌ها را افراد بی‌لیاقت و بدون شایستگی در دست بگیرند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد به دلیل وجود مدیران نالایق، سوء تدبیر و ضعف دستگاه‌های نظارتی است که یکی از راه‌حل‌های آن ایجاد شفافیت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ریشه انقلاب اسلامی بسیار مستحکم است و با تعداد محدودی از افراد دزد و فاسد آبروی آن از بین نمی‌رود و نابود نمی‌شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی به نوسانات اخیر ارزی هم اشاره کرد و گفت:امیدواریم نقاط ضعف و نوسانات اخیر تجربه خوبی برای دولت، قوه قضائیه و نمایندگان شده باشد و می‌طلبد نقاط ضعف‌ها را مدیریت کنیم و اموال بیت‌المال را به دست افراد فاسد و فرصت‌طلب نسپاریم. ‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار