خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

بودجه سال 98 عادلانه تصویب شود

امام جمعه ارومیه گفت: بودجه سال 98 به صورت عادلانه تصویب شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۲۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه ایادی ظلم علیه مردم، از دلایل مشکلات اقتصادی بوده اما برخی تصمیم‌های ناصحیح مدیریتی به افزایش مشکلات اقتصادی دامن می‌زند.

وی ادامه داد: برخی از مردم به دلیل وجود مشکلات معیشتی، به‌سختی زندگی می‌کنند و مسئولان در برابر خداوند و مردم مسئول بوده و باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم تصویب عادلانه بودجه برای سال ۹۸، خاطرنشان کرد: برای تصویب عادلانه بودجه برای سال ۹۸، مجلس و دولت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و بدون مطالعه و بررسی کارشناسانه، بودجه سال ۹۸ تصویب نشود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دبیر کل جنبش اسلامی، تصریح کرد: رمز پیروزی مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت بوده و بدون تردید لکه ننگ این رژیم کودک‌کش و ظالم به زودی از نقشه زمین پاک خواهد شد.

قریشی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، عنوان کرد: برخی مدیران و مسئولانی که در بزرگداشت ۹ دی حضور نداشتند باید در مسیر بصیرت و بیداری همراه و همگام با مردم انقلابی حرکت کنند.

وی افزود: مردم ولایی و انقلابی با حضور پرشور در بزرگداشت حماسه ۹ دی، نشان دادند تحریم‌ها و وضع اقتصادی مردم ایران را از ولایت و انقلاب جدا نمی‌کند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حدیث معاد از حضرت امام علی (ع)، یادآور شد: در روز قیامت، تمام مخلوقات برای حساب و کتاب اعمال دنیوی خود در برابر پروردگار حاضر خواهند شد.

وی تاکید کرد: پرداخت نکردن خمس و زکات، عدم توجه به فرامین خداوند و معصومین (ع) و کمک نکردن به نیازمندان از دلایل کم شدن برکات و روزی در دنیا و سخت شدن محاسبه اعمال در آخرت است.

قریشی اظهار کرد: یکی از دلایل نامناسب بودن وضعیت اقتصادی کشور عدم توجه همگان به بحث پرداخت خمس و زکات بوده و پرداخت خمس و زکات رزق و روزی را زیاد کرده و مشکلات اقتصادی را از بین می‌برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات