خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند کسانی که چهره حزب اللهی دارند و خودشان را شخصیت ارزشی نشان می‌دهند، ولی خائن به خون شهدا هستند، نمی‌بخشد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۸۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
خداوند مدیران خائن به خون شهدا را نمی‌بخشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای بانکی که در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به چالش دوران آخرالزمان اظهار کرد: چالش در آن دوران بین ایمان و نفاق است و به همین دلیل فتنه و سردرگمی ایجاد می‌شود، خداوندی که همه گناهان را می‌بخشد منافقان را نمی‌بخشد و خدا آن‌ها را به عذاب ابدی تهدید کرده است.

وی ادامه داد: خداوند کسانی که چهره حزب اللهی دارند و خودشان را شخصیت ارزشی نشان می‌دهند، ولی خائن به خون شهدا هستند، نمی‌بخشد.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: حدود یک میلیون نفر در دفاع مقدس شرکت کردند و در دوران جنگ تحمیلی ۲۲۰ هزار نفر شهید و ۵۰۰ هزار نفر مجروح شدند.

وی افزود: افرادی به خاطر خون شهدا به ریاست رسیدند، اما به رسالت خود عمل نمی‌کنند، خائن و منافق هستند.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: اکثر مدیران کشورمان صالح هستند، مدیران فاسد در اقلیت دارند، ولی این مدیران فاسد در جامعه اثرگذار هستند، هر کسی که به خون شهدا خیانت کند، براساس وعده خداوند در دنیا و آخرت ذلیل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها