خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان از برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه باحضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمع کثیری از دانشجویان بسیجی و انقلابی در این یادمان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰

محمدحسین شادمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  در اهواز با اشاره به برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه اظهار داشت: مراسم در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویزه، شهید علم الهدی و یارانش در این یادمان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در سی و هشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه حجت الاسلام ماندگاری به سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه حاج صادق آهنگران با نوای گرم خود یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای هویزه، شهید علم الهدی و یارانش را گرامی می‌دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: در این مراسم از شش عنوان کتاب رونمایی و برای اولین بار، فیلم تفحص شهدای هویزه در سال 1361 نیز پخش خواهد شد. مراسم فردا صبح، 14 دی ماه در زیارتگاه شهدای هویزه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید
راهیان نور| گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از یادمان شهدای هویزه/هویزه نماد ایستادگی تا آخرین قطره خون+فیلم

راهیان‌نور 97| نمایشگاه پشتیبانی مهندسی جنگ و جهاد در یادمان هویزه برپا شد

خوزستان| دلدادگی‌های زائران راهیان‌نور در یادمان شهدای هویزه به‌روایت تصویر


وی گفت: در سی و هشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه غلامرضا غلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سید ضیا هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا نیز حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش تسنیم، یادمان شهدای هویزه در 25 کیلومتری جنوب‌غربی شهرستان هویزه واقع شده و در آن شهید علم‌الهدی و یاران به شهادت رسیده‌اند که در طول ایام سال محل زیارت عاشقانه و دلباختگان شهید و شهادت به ویژه از نسل دانشجو و طلبه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها