خبرهای داغ:
سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه جمعه ۱۴ دی محل زیارتگاه شهدای هویزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۵۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

میلاد کریمی، دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان، از برگزاری سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه خبر داد و گفت: این مراسم امسال با رویکرد فرهنگی در قالب یادواره صبح جمعه ۱۴ دی‌ماه در زیارتگاه شهدای هویزه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری، مداحی صادق آهنگران، رونمایی از ۶ عنوان کتاب و پخش فیلم تفحص شهدای هویزه در سال ۶۱ برای اولین‌بار از جمله برنامه‌های این مراسم است.

به گفته کریمی، بزرگداشت سی‌وهشتمین سالگرد شهدای حماسه هویزه و شهادت شهید علم‌الهدی و یارانش با حضور غلامرضا غلامی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و محمد جواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی همراه خواهد بود.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه گفت: با فرا رسیدن سالروز حماسه ۱۶ دی سال ۵۹، ورود خانواده‌های شهدای این حماسه به یادمان هویزه آغاز شده است.

یادآور می شود؛ یادمان شهدای هویزه در ۲۵ کیلومتری جنوب‌غربی شهر هویزه و محل شهادت شهید علم‌الهدی و یارانش از یادمان‌هایی است که زائران راهیان نور به خصوص دانشجویان جوان بیشتر از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها