خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی همدان:

دومین جشنواره ملی جهادگران در همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی همدان از برگزاری دومین جشنواره ملی جهادگران ر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۰۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود.حسین عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری دومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد و اظهار کرد:  این جشنواره به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی  و با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی برگزار می شود.

وی جمع ‏آوری و انتشار آثار علمی و تخصصی در حوزه محرومیت زدایی را از اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد و افزود: ترویج ایده‏ ها و تجربیات تخصصی و علمی فعالیت ‏های محرومیت‏ زدایی بین گروه‏های جهادی، ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیت های جهادی و خدمت رسانی  به محرومین  از دیگر اهداف  برگزاری جشنواره ملی جهادگران است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی همدان با تاکید اینکه جشنواره در  سه محور اصلی فراخوان ایده، تجربه، گزارش، طرح، مقاله و پایان نامه با محوریت حرکت های جهادی برگزار می شود، تصریح کرد: در این جشنواره هر ساله موضوعات و مشکلات اصلی مناطق محروم و عرصه های دارای اولویت در حوزه جهادی بعنوان موضوعات فراخوان جشنواره در نظر گرفته می‏ شود.

وی با توضیح اینکه جشنواره  در عرصه هایی همچون راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، هنر و ادب ، رسانه و بین الملل، برگزار می شود ، عنوان کرد : این جشنواره با حضور  قشرهای دانشجویی، دانش آموزی، جامعه زنان، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی و محلات، ومهندسین کشاورزی  برگزار خواهد شد.

عابدی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره  آثار خود را حداکثر تا 10 بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس  jahadgaran-festival.org  ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات