یکی از سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد کیفیت بخشی و ایجاد رونق در مناطق کم برخوردار است که در این مسیر شهردار مشهد تاکید بر ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در این مناطق دارد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۰۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، رضا خواجه نائینی امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ۲۱۲۰ واحد مسکونی در منطقه کم برخوردار رسالت که با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد، شهردار و اعضای شورای شهر و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: کار اصلی معاونت اقتصادی جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی به شهر است که در این مسیر طی ۱۵ ماه گذشته ۱۰ قرارداد جدید سرمایه گذاری منعقد کرده ایم.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد کیفیت بخشی و ایجاد رونق در مناطق کم برخوردار است که در این مسیر شهردار مشهد تاکید بر ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در این مناطق دارد.

وی با اشاره با بیان اینکه این درحالی است که از اول شورای اول تا شورای چهارم قرارداد ۴۰۰۰ هزار واحد مسکونی مشارکتی بسته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۵۰۰ واحد نیز طی یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خواجه نائینی ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار مشهد بر ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی طی سه سال آینده تاکنون قرارداد احداث ۲۵۰۰ واحد با سرمایه گذار بخش خصوصی بسته شده که عملیات اجرایی این واحد‌ها در پروژه علویه و ۲۱۲۰ واحد نیز امروز آغاز شده است که در آن سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و تجاری نیز پیش بینی شده است.

معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد اضافه کرد: به نمایندگی از شورای شهر مشهد اعلام می‌کنم این آمادگی را داریم که هر جا که در مناطق کم برخوردار زمین مناسب وجود داشته باشد در صدور پروانه و زمین به حدی تخفیف قائل شویم که برای ورود سرمایه گذاران مقرون به صرفه باشد.

وی گفت: در این مسیر دستگاه‌هایی که در این مناطق دارای زمین هستند نیز آماده صدور پروانه هستیم تا با همکاری همه مناطق کم برخوردار با سرعت رونق بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها