کوچک زاده در جمع بسیجیان حوزه مقاومت ۲ سپاه ناحیه یاسر مشهد:

ما پرچمدار نابودی اسرائیل هستیم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به گفته امام خمینی (ره) اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود لذا ما خود پرچم‌دار این قضیه هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۹۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه ۲ سپاه ناحیه یاسر مشهد به مناسبت آیین گرامیداشت سالروز ۹ دی و هفته بصیرت، نشست بصیرتی سیاسی با حضور مهدی کوچک زاده، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد و مجتمع فرهنگی چهارده معصوم (علیهم السلام) مشهد برگزار شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات سال ۸۸ افزود: امروزه بزرگ‌ترین جنایتی که می‌کنند، حتی به اسم اصول‌گرایی، این است که زندگی را چیزی جز خوردن، خوابیدن، شهوت و ... جلوه نمی‌دهند. همه چهار کاندیدا در انتخابات از همین سخن می‌گفتند.

وی خاطر نشان کرد: وزیر خارجه به فرانسه رفته و خبرنگار از او پرسیده است که شما می‌خواهید اسرائیل را نابود کنید؟! و او پاسخ داده که نه ما چنین حرفی نزده‌ایم؛ در حالی که این جمله امام خمینی (ره) را بچه‌ها هم از حفظ هستند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود! پس قبل از همه، ما خود پرچم‌دار این قضیه هستیم.

کوچک زاده در پاسخ به سوالی درخصوص CFT اظهار داشت: همه هدف در مکتب لیبرالی، رساندن نفس به اوج لذت است؛ برای همین می‌گویند اگر CFT باشد، همه چیز ارزان‌تر است و اگر نباشد گران‌تر است؛ فرضا که CFT مثل برجام نباشد، مگر ما برای این انقلاب کردیم که همه چیز ۲۰ درصد ارزان شود؟!
ارسال نظرات
پر بیننده ها