دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضویگفت: در ایران سه ضلع حماقت، خیانت و حسادت دست به دست هم داده و به تعبیر مقام معظم رهبری نظام اسلامی ایران را به لبه پرتگاه برد؛ و آن پرتگاه تقابل مردم با مردم بود که بسیار خطرناک و بزرگترین خیانت سران فتنه به مردم و کشور بود و متاسفانه تکمیل کننده این سه ضلع از ناحیه خواص انقلاب بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۹۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه ۲ سپاه ناحیه یاسر مشهد به مناسبت آیین گرامیداشت سالروز ۹ دی و هفته بصیرت، نشست بصیرتی سیاسی با حضور سید عبدالله ارجائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر علیه السلام برگزار شد.

سید عبدالله ارجائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اظهار داشت: برای بررسی و تحلیل فتنه ۸۸ باید به شرایط همان سال برگردیم تا بتوانیم درست و دقیق بررسی کنیم.

ارجائی با اشاره به تقسیم بندی فتنه ۸۸ در ابعاد مختلف داخلی و بین المللی اظهار داشت: موضوع واکاوی فتنه ۸۸ را باید در دو بخش مجزا بررسی کرد؛ یکی نقش و جایگاه ایران در سطح بین المللی و دیگری نقش و جایگاه ایران در سطح داخلی که هر کدام به اختصار قابل شرح است؛ نقش بین المللی ایران در آن سال‌ها که مصادف با شکست جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه لبنان بود با مقاومت مردم و حزب الله لبنان و حمایت ایران به پیروزی رسیده و جنگی نیابتی و تمام عیار بین ایران و آمریکا بود که با پیروزی حزب الله و ایران تمام شد طبق گفته تحلیل گر ارشد مطالعات استراتژیک آمریکا آنتونی کوردزمن هیچ یک از اهداف ۵ گانه اسرائیل از حمله به لبنان محقق نشد و عملا ایران و جبهه مقاومت پیروز میدان است.

وی همچنین به عرصه داخلی ایران در سال ۸۸ پرداخت و افزود: در سال ۸۸ ما در بحث فناوری هسته‌ای در نقطه اوج بودیم که مهم‌ترین نماد پیشرفت یک کشور هست؛ ما کیک زرد داشتیم، اورانیوم را تا ۲۰ درصد غنی سازی کرده بودیم و... حال با این مقدمات باید دید چه اتفاقی افتاد که کشور به این قدرتمندی در منطقه دچار آشوب و ناآرامی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در ایران سه ضلع حماقت، خیانت و حسادت دست به دست هم داده و به تعبیر حضرت آقا نظام اسلامی ایران را به لبه پرتگاه برد؛ و آن پرتگاه تقابل مردم با مردم بود که بسیار بسیار خطرناک و بزرگترین خیانت سران فتنه به مردم و کشور بود و متاسفانه تکمیل کننده این سه ضلع از ناحیه خواص انقلاب بوده است.

ارجائی در ادامه افزود: پس از آشوب‌های خیابانی بعد از انتخابات سال ۸۸ رسما آمریکا و هم پیمانانش به حمایت از سران فتنه برخواسته و از داخل هم عده‌ای همسو با دشمن به حمایت از آنان اعلام آمادگی کرده بودند؛ بنده برای این افراد لفظ حمقا را به کار می‌برم؛ چون واقعا احمقانی هستند که شرایط کشور و مردم را درک نکردند؛ در همان آشوب‌ها طی ۱۰ روز ۶ قطعنامه علیه ایران در کنگره آمریکا تصویب شد که منجر به تحریم‌ها شد این تحریم‌های الان ثمره همان قطعنامه هاست و اگر این حماقت نیست پس چیست؟!

وی در پایان بیان داشت: فتنه سال ۷۸ و ۸۸ با هوشیاری ملت ایران دفع و خنثی شد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال ۹۸ هم باید مراقب و هوشیار بود؛ طبق تحلیل بنده فتنه ۹۸ از ناحیه اقتصاد و معیشت مردم است و ان شاءالله تعالی با بصیرت مردم از آن عبور خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها