خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان، با بیان اینکه یک امام حق داریم و یک امام باطل، گفت: این حق و باطل حد وسط و میانه ندارد و باید دعا کنیم در مسیر حق ثابت قدم بمانیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۸۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرهنگیان بسیجی اصفهان در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، با بیان اینکه در عالم یک حق وجود دارد و یک باطل، گفتک یک امام حق داریم و یک امام باطل، این مسأله وسط و میانه ندارد، یا باید امامی را به عنوان امام حق پذیرفت یا به عنوان امام باطل و طاغوت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام شاغول و تراز زندگی انسان است، اگر در مسیر ریسمان امام حق حرکت کنیم هرگز گمراه نخواهیم شد، کسی که سمت باطل و امام باطل باشد همیشه دچار مشکل خواهد بود. کشور ما رتبه اول باسوادان جهان را دارد و این یکی از نتایج تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان است، این مسیری است حق که انسان در این مسیر دنباله رو امام حق است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر ضرورت حفظ بصیرت و ثبات قدم در مسیر حق، اظهار کرد: دعایی که در زیارت عاشورا دوبار تکرار می‌شود مسأله ثابت قدم بودن است، این ثبات قدم داشتن مسیری است که شامل حال ما شده و باید دعا کنیم که در این مسیر بمانیم و فرجام نیکی داشته باشیم و در نهایت رو سفید شویم./

ارسال نظرات
پر بیننده ها