خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه همدان خبر داد

برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و اشتغالزایی برای بهبودیافتگان اعتیاد در همدان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه همدان از برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و اشتغالزایی برای بهبودیافتگان از مصرف مواد مخدر در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۷۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و اشتغالزایی برای بهبودیافتگان اعتیاد در همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح کرامت با موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه مواد مخدر در سطح شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در طرح کرامت توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود، برگزاری کلاس‌های کارآفرینی و اشغالزایی برای بهبودیافتگان و خانواده‌های ایشان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه همدان تصریح کرد: با برگزاری این دوره‌ها و پرداخت تسهیلات به افرادی که در این دوره ها شرکت می‌کنند تا حدودی مشکل افراد بهبود یافته و خانواده‌های آنان در یافتن شغل حل میشود و به عبارتی به آنان کمک می‌کنیم که دیگر به سمت مصرف مواد مخدر نروند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه و با همکاری یکی از کارآفرینان موفق بسیجی شهر همدان در زمینه میناکاری دوره آموزشی برای خانواده‌های بهبود یافتگان تشکیل شد.

گلیان اظهارداشت: این دوره آموزشی با حضور 35 نفر از خانواده های بهبودیافتگان در حسینیه موسی ابن جعفر(ع)  کوی شهید مطهری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات