مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان مطرح کرد:

رسالت عظیم کانون‌های مساجد جذب جوانان و نیرو‌های خاکستری است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: رسالت عظیم کانون‌های مساجد جذب جوانان و نیرو‌های خاکستری است که این مهم با برنامه ریزی درست و فعالیت‌های مناسب امکان پدیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۶۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس دبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود با هدف بازدید از کانون ها، بررسی طرح‌های قرآنی و بررسی نحوه اطلاع رسانی در کانون‌های مساجد دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حدادیان گفت:رسالت عظیم کانون‌های مساجد جذب جوانان و نیرو‌های خاکستری است که این مهم با برنامه ریزی درست و فعالیت‌های مناسب امکان پدیر خواهد بود و با توجه به آمار کانون‌های مساجد به ویژه در شهرستان شاهرود به خوبی از عهده آن برآمده اند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه باید اسلام و انقلاب را در قالب هنر به جوانان معرفی کرد، افزود: مسابقات مدهامتان، اجرای سرود ٤٠ هزار نفری انقلاب، مسابقات سرود هفته‌های قرآنی، ١٥٤١ و... از جمله طرح‌هایی است که باید در دستور کار کانون‌ها قرار بگیرد و با جدیت بیشتری به آن پرداخته شود و به اعضا جهت شرکت و بهره مندی از آن معرفی شود.
وی تصریح کرد: مسابقه سرود ٤٠ هزار نفری انقلاب به صورت کشوری برگزار خواهد شد که سهم استان ٦٠٠ نفر است و با توجه به اینکه شاهرود شهرستان ویژه است ٣٠٠ نفر به این شهرستان اختصاص داد ه. شده است و ٣٠٠ نفر هم برای سمنان در نظر گرفته شده است که در تاریخ ١٢ بهمن ماه با هدف نفوذ انقلاب در قلب فرزندان نسل سوم و چهارم انقلاب در مصلی نماز جمعه به صورت سراسری برگزار می‌شود.
حدادیان بیان کرد:علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های مختلف مسابقات مدهامتان نیز بعد از مطالعه آیین نامه می‌توانند تا تاریخ ١٥ دی ماه از طریق لینک https://modhammatan.com/fpage.aspx ثبت نام کنند.
در ادامه این جلسه نیز سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تشکر از دبیرخانه کانون‌های مساجداستان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نهایت همکاری را در خصوص برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهد داشت.
رضا مهدیان افزود:کانون‌های فرهنگی و هنری باید به سمت انجام فعالیت‌های مهم‌تر مانند استعداد یابی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری و استفاده از این استعداد‌ها در راستای فعالیت‌هایی مانند نویسندگی، بازیگری و... گام بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار