خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی در راستای برگزاری هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شهرستان شاهرود در دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۵۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مرکز جامعه القرآن کریم و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود با مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفتگو کردند.
در این نشست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود آمادگی این اداره را در خصوص برگزاری آزمون اعلام کرد و گفت: مرکز جامعه القرآن کریم شاهرود در شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به خوبی از عهده این کار برآمد و نتیجه آن حضور ١١٥٦ نفر در این آزمون بود که نسبت به تعداد کل شرکت کنندگان در استان آمار بسیار خوبی بود.
رضا مهدیان ادامه داد: در سال جاری نیز مرکز جامعه القرآن کریم مجری برگزاری هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان شاهرود است که باید بیش از گدشته با عزمی راسخ در راستای برگزاری این آزمون گام برداریم و برای تحقق این مهم همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات با این مرکز لازم است.
وی با اشاره به اینکه آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی در اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام در آزمون از ١٠ دی ماه تا ٥ بهمن ماه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه به سامانه ثبت نام می‌توانند از رشته‌ها و منابع آزمون اطلاع پیدا کنند و یا به مرکز جامعه القرآن کریم شاهرود مراجعه کنند.
 
جلسه برنامه ریزی برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها