خبرهای داغ:
مسوول بسیج مهندسین صنعت استان قزوین خبر داد:
مسوول بسیج مهندسین صنعت استان قزوین اظهار کرد: بسیج مهندصین صنعت استان قزوین در راستای عملیاتی کردن طرح جهاد روشنایی دوره آموزشی یک روزه نصب پنل های خورشیدی را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۲۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

عباسی مسوول بسیج مهندسین صنعت استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری بازدید یک روزه مهندسین از دو شرکت نامی کاران(تولید کننده پنجره های یو پی وی سی کامرلینگ آلمان) و برنا کلید(تولیدکننده تابلو برق و طراحی و مهندسی معکوس) خبر داد.
وی توضیح داد: مهندسین بسیجی استان قزوین در یک بازدید علمی با برخی از مباحث مهندسی معکوس از نزدیک آشنا شدند .
عباسی تبیین کرد: برای مهندسین لازم است که با روش های عملی تولید و مدیریت آشنا شوند تا بتوانند در رشته های خود کارایی بهتری داشته باشد لذا این بازدید علمی برگزار گردید.
پیگیری اهداف جهاد روشنایی:
عباسی در ادامه این گفت و گو عنوان کرد: یکی از طرح های مهم و لازم در کشور بهره برداری از انرژی های پاک(آب، خورشید، باد) است که بسیج مهندسین در عملیاتی شدن این بهره برداری با اجرای "جهاد روشنایی" پیشتاز خواهد بود.
وی با اشاره به این نکته که قرار است طرح بهره برداری از پنل های خورشیدی از جانب برخی از بانک ها مورد حمایت و تامین اعتبار قرار گیرد، اذعان کرد: نصب پنل های خورشیدی در روستاهای محروم می تواند قدمی موثر در راستای محرومیت زدایی باشد، به همین منظور بسیج مهندسین استان قزوین در راستای تحقق اهداف طرح جهاد روشنایی دوره آموزشی (یک روزه) نصب پنل های خورشیدی را برگزار می نماید.
مسوول بسیح مهندسین استان قزوین گفت: از افراد تحصیل کرده در رشته برق دعوت می شود تا در این دوره شرکت نمایند.
وی ابراز کرد: حضور در این دوره می تواند به افراد در ورود به بازار کار کمک کند لذا علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127820741 تماس بگیرند.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها