به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س )؛
دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری به مناسبت هفته بصیرت ویژه بانوان بسیجی به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری به مناسبت هفته بصیرت ویژه بانوان بسیجی به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س ) برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزندپروری برگزار شد

خانم دکتر امراللهی در تبیین اهداف این دوره گفت: دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری با هدف آموزش والدین برای رفتار صحیح با فرزندان و تضمین سلامت روانی آنها تدوین شده است.

در این دوره آموزشی، وی در ارتباط با آسیب‌های روانی خانواده و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان مباحثی را بیان و به سوالات والدین در زمینه مسایل بهداشتی و تربیت فرزندان و نقش والدین در خانواده پاسخ داد.

وی در این دوره با بیان اینکه پدر و مادر خوب بودن بدین معنی نیست که کودک بر زندگی شما تسلط داشته باشد، اظهار کرد: پدر و مادر بودن کار سختی است با این حال باید بتوانید بین خواسته‌های فرزند، همسر، امور منزل‌، خانواده‌، دوستان و شغلتان توازن برقرار کنید.

کارشناس خانواده امراللهی تصریح کرد: خانواده باید در برابر خواسته‌های فرزند به گونه‌‌‌ای عمل کند که سبب تسلط فرزند بر والدین و عدم توانایی کنترل اعمال کودک نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها