مسؤول ستاد اجرایی سبک دفاع شخصی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه 700 نفر از بسیجیان استان در غالب گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در این همایش حضور دارند، گفت: توان رزمی این گردان‌ها به مدت یک به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۹۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، میرجمال جلیلیان مسؤول ستاد اجرایی سبک دفاع شخصی سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگویی از برگزاری همایش اقتدار هنرهای رزمی ویژه بسیجیان استان مازندران امروز 13 دی ماه در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این همایش با عنوان گرامی‌داشت 9 دی ماه، روز بصیرتوی با بیان اینکه تیم‌های برتر این همایش تجلیل می‌شوند، گفت: بیش از 30 تیم در غالب نفرات 20 تا 25 نفره آخرین یافته‌های رزمی و نظامی خویش را به نمایش می‌گذارند. و میثاق امت با ولایت و تکریم یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان مازندران با محوریت مربی دفاع شخصی نیروهای مسلح سیدسید جواد اسدی در دستور کار قرار دارد.

مسؤول ستاد اجرایی سبک دفاع شخصی سپاه کربلای مازندران  با اعلام اینکه 700 نفر از بسیجیان استان در غالب گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در این همایش حضور دارند، گفت: توان رزمی این گردان‌ها به مدت یک به نمایش گذاشته می‌شود.

 سرهنگ پاسدار جلیلیان هدف برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار بسیجیان استان مازندران عنوان کرد و گفت: گوشه‌ای از اقتدار و قدرتمندی بسیجیان امروز رونمایی می‌شود.

مسؤول ستاد اجرایی سبک دفاع شخصی سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: این همایش برای نخستین‌بار در استان برگزار می‌شود.

وی به فعالیت رزمی شهید سید جواد اسدی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در دوران حیات خویش به عنوان مربی دفاع شخصی نیروهای مسلح فعالیت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها