برنامه نظارت ستادی فرماندهی و شورای سپاه ناحیه شاهرود از حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۹۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرماندهی و معاونت‌های سپاه ناحیه شاهرود، نظارت ستادی سه ماه سوم سال ۱۳۹۷ برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری بسیج از حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) برگزار شد.
در این برنامه معاونت‌های ستاد ناحیه از رده‌های مشابهه خود در حوزه نظارت کردند و در پایان جلسه جمع بندی با حضور فرماندهی و شورای ناحیه و حوزه انجام شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه توسط مدیران بویژه بسیجیان و شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها با بیان اینکه توجه به برنامه‌های اعتلای بسیج دارای اولویت و اهمیت است چرا که ابلاغیه فرماندهی معظم کل قواست بر اجرای هدفمند برنامه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه توطئه دشمنان امروز گسست در جامعه و جدایی مردم از ولایت است گفت: باید تلاش کنیم با اجرای برنامه‌های هدفمند و اثرگذار این توطئه دشمنان را خنثی نماییم.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر توجه به فرهنگ اسلام ناب و سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها از مدیران بسیج جامعه زنان توجه به تحکیم بنیان خانواده‌ها را با اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی خواستار شد.
در این جلسه نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ارائه شده در این حوزه بر ترویج معنویت و سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی و روشنگری در بین خانواده‌ها و بانوان که هدف اصلی جنگ نرم دشمنان هستند تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها