خبرهای داغ:
سردار معین‌پور:

خوزستان کربلای ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار محمود معین‌پور در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان کربلای ایران اسلامی است و 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس علاوه بر شهدای مدافع حرم و دیگر حوزه ها تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۸۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

وی با اشاره به این‌که رهبرمعظم انقلاب فرمودند که بسیج دانشجویی دو بعد دانشگاهی و سپاهی دارد، بیان کرد: در بُعد سپاهی، در تبلیغات خلاف واقع، تشکیلات آن را نظامی امنیتی و مخل دانشگاه معرفی می‌کنند که اینگونه نیست.

جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: بسیج دانشجویی در اجرای مأموریت‌های مختلف در راه پیش برد انقلاب اسلامی به ویژه عرصه های علمی نقش بسزایی دارد و به این وظیفه عمل کرده است.

همچنین در بخش دیگری از مراسم تودیع و معارفه، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی اظهار داشت: فرصت‌هایی که خدا به ما داده، میدانی است که خداوند متعال ببیند چگونه عمل می‌کنیم و بار سنگین انقلاب بر روی دوش همه است.

وی ادامه داد: باری که امام راحل بر دوش حوزه و دانشگاه گذاشته، بار سنگینی است و اگر به غیر از این مأموریت بپردازیم، اتلاف عمر کرده‌ایم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: مأموریت امام راحل بر دوش حوزه و دانشگاه محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست و مأموریتی بلند مدت و فرامرزی است که در مسیر این مأموریت باید حرکت و از اصول ثابت و اسلام محمدی پاسداری کرد.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی در استان خوزستان از نیروهای خوبی برخوردار است و نشاط جوانانه مبتنی بر ایمان از الطاف الهی بر گرفته شده است.

در ادامه مراسم، محمدحسین شادمان‌فر، مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان اظهار داشت: امام راحل در مقطعی احساسی کرد که از جنگ سخت یا نیمه سخت در حال وارد شدن به مرحله دیگری هستیم و بسیج دانشجویی را تشکیل دادند و در این ویژگی جدید، نیازمند روحیه انقلابی‌گری هستیم.

وی با اشاره به این‌که مسیر 40 ساله انقلاب اسلامی به واسطه وعده نصرت الهی با موفقیت پشت سر گذاشته شد، بیان کرد: مسائل اعتقادی بسیجیان برعهده دو پایگاه علمی حوزه و دانشگاه است که برای عمل به تکلیف و اثرگذاری نخست باید خود رشد یافتگی کرده باشیم تا بتوان به رسالتمان عمل کرد.

مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان بیان کرد: امسال رهبرمعظم انقلاب بحث مطالبه‌گری را تبیین کرده‌اند که از جمله مراکز نقش آفرین، بسیج دانشجویی است.

به گزارش بسیج، در این مراسم که باحضور مسئولان استانی، نظامی و مسئولان واحدهای مختلف بسیج دانشجویی برگزار شد، آقای محمدحسین شادمان‌فر به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان معارفه و از زحمات یک هزار و 489 روزه بهمن شهریاری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها