خبرهای داغ:
سومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار محمدرضا علیخانی بعدازظهر امروز با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و خانواده شهید علیخانی در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۸۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار محمدرضا علیخانی بعدازظهر امروز با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان و خانواده شهید علیخانی در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری اهواز برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور خانواده دیگر شهدای مدافع حرم استان خوزستان، خانواده برخی شهدای حادثه تروریستی اهواز، جمعی از هم‌رزمان شهید علیخانی و اقشار مختلف مردم آغاز شد. استاندار خوزستان نیز برای لحظاتی در این مراسم حضور پیدا کرد.

 

 

در گوشه‌ای از سالن هنرمندی درحال نقاشی چهره شهید علیخانی گوش به نوای سرودهای حماسی برای مدافعان حرم سپرده است.

مادر شهید علی کمایی از شهدای حادثه تروریستی اهواز که به سختی راه می‌رفت و مکانی برای نشستن در کنار سالن پیدا کرد، با نوای یا زینب به عکس‌های فرزندش در تلفن همراه خود می‌نگریست و اشک می‌ریخت.

در بخشی از مراسم کلیپ مستندی از زندگی شهید محمدرضا علیخانی به نمایش درآمد و اشعاری در مدح شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم خوانده شد، همچنین حاج صادق آهنگران در این مراسم به حماسه‌سرایی پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 در انتهای مراسم از تمبر پستی شهید سردار علیخانی با حضور امام جمعه صیدون و جایزان رونمایی شد. همچنین تابلو نقاشی کشیده در این مراسم از طرف خانوده شهید به سرتیپ فضلی برای نصب در دانشگاه امام حسین (ع) تقدیم شد.

 به گزارش خبرگزاری بسیج ، شهید با اخلاص محمدرضا علیخانی در 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی از جنوب تا غرب جبهه‌ها حضور داشت. پس از مدتی از حضورش در جبهه در سال 61 لباس پاسداری یا به قول خودش لباس شهادت را پوشید و در بین هم‌رزمانش به شیر نترس معروف شد. و درنهایت جانبازی را به خاطره از آن روزها با خود نگاه داشت. و بار دیگر خدا سعادت دفاع از حریم اهل‌بیت را به او عطا نمود و در دفاع از حریم آل‌الله به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها