بیمارستان‌ صحرایی در مناطق محروم شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شود

سرهنگ مهدی حسن زاده گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم جنوب شهرستان، بیمارستان‌ صحرایی در شهرچاه مبارک به همت بسیج جامعه پزشکی استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۷۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

بیمارستان‌ صحرایی در مناطق محروم شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، ایشان با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه درمانی کارهای بزرگی را انجام داده اند، اظهار داشت: در این زمینه در هر کجا احساس نیاز به آموزش و درمان باشد، پزشکان وکادر درمانی بسیجی شاغل در شبکه‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها آستین را بالا زده ودر خدمت رسانی به محرومین پیش‌قدم می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف همه ما در بسیج خدمت‌رسانی به مردم است افزود: طی رایزنی های انجام شده با بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع)استان و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ،بخشداری وشهرداری چاه مبارک، اعضای محترم شوراهای اسلامی ودهیاران روستاهای بخش؛ بر این شدیم که در شهر چاه مبارک بیمارستان صحرایی برپا گردد.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: بیمارستان صحرایی متشکل از متخصصان رشته‌های مختلف، پزشک عمومی، پرستار، روانشناس و کارشناس تغذیه است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل برای انتخاب مکان برپایی بیمارستان صحرایی، دورافتاده‌ بودن منطقه از مرکز شهرستان و استان بوشهر است.

حسن زاده افزود: بیمارستان صحرایی قرار است 24 تا 28 دی‌ماه در روستای چاه مبارک شهرستان عسلویه راه‌اندازی ‌شود.

ارسال نظرات