سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی که با حضور نماینده دادستان، اداره تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی از این کلینیک دندانپزشکی انجام پذیرفت، تعداد 175 هزار عدد انواع داروهای قاچاق، غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته مربوط به دندانپزشکی به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۳۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در چند روز گذشته خبرهایی در رسانه ها مبنی بر کشف قاچاق دارو از مراکز درمانی یکی از اعضای شورای شهر اراک منتشر شد و همین پچ پچ های خبری باعث شد رسانه ها حساس شوند ، تا اینکه در دو روز اخیر جزئیات بیشتری توسط مسئولین مرتبط منتشر شده است.

در همین رابطه سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشته است: ارزش تقریبی اقلام غیرمجاز کشف شده 10 میلیارد ریال است.

وی در همین خصوص ادامه داده است: در پی اعلام گزارش های مردمی به پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از نگهداری و استفاده اقلام دارویی غیرمجاز در یکی از کلینیک های دندان پزشکی در شهر اراک مطلع شدند و با هماهنگی مرجع قضائی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خلجی افزود: در بازرسی که با حضور نماینده دادستان، اداره تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی از این کلینیک دندانپزشکی انجام پذیرفت، تعداد 175 هزار عدد انواع داروهای قاچاق، غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته مربوط به دندانپزشکی به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرده است:‌ با دستور مقام قضائی کلینیک دندانپزشکی مهر و موم و پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

ارسال نظرات