خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی تیپ ۱۲ قائم (عج) با اشاره بر اینکه دشمن می‌خواهد به اذهان ما نفوذ کند گفت: لحظه‌ای دست از دین و اعتقادمان بر نمی‌داریم و با قوت بیشتری راهمان را ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۲۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، محمد رضا مهرجو جانشین فرماندهی تیپ ۱۲ در جمع رزمندگان این یگان اظهارکرد: امروز بیش از هر زمانی کارکرد نیرو‌های نظامی برای مردم روشن شده است؛ چراکه دشمنان ما از هر رخنه‌ای برای نفوذ استفاده کرده و یکی از مهمترین عوامل که در طول انقلاب اسلامی بازدارندگی ایجاد کرده اقتدار نیرو‌های نظامی است.
وی تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از بخش‌ها در کشور مشکلاتی وجود دارد و این باعث شده تا زندگی برای بعضی اقشار جامعه سخت شود.
جانشین تیپ ۱۲ در ادامه خاطر نشان کرد: بار‌ها کشور ما با ترفند‌های دشمنان مقابله کرده ودر سال‌های اخیر استوار و مقاوم تحت زعامت امام خامنه‌ای نقشه دشمنان را نقش برآب کرده است.
وی افزود: در کنار این همه ارادت مردم به انقلاب که تبلور آن در همین روز بزرگداشت ۹ دی چشم جهانیان را خیره کرد، مسئولین نیز باید تلاشی مضاغف در خدمت رسانی به مردم داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به ماموریت سپاه که همان پاسداری از انقلاب اسلامی است خطاب به دشمنان گفت: هر چند دشمنی شما ادامه دارد و گاهی مشکلاتی را ایجاد می‌کنید، اما بدانید که ما لحظه‌ای دست از ایمان واعتقادمان نخواهیم کشید و هر روز مقاومتر در برابرتان می‌ایستیم چرا که می‌دانیم خدا یاری کنندگان دینش را تنها نمی‌گذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها