هوشیاری، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی مامور پلیس حتی خارج از زمان کاری، سبب شناسایی و دستگیری سارق معتاد در شاهرود شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۲۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جانشین فرمانده انتظامی شاهرود گفت: با هوشیاری و وظیفه‌شناسی یکی از ماموران یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در زمان خارج از وقت کاری یک سارق معتاد شناسایی و دستگیر شد
سرهنگ عباس ربیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت دنبال دریافت گزارشی مبنی بر سرقت سیم کابل در سطح شهرستان شاهرود پرونده تشکیل و بررسی‌های اولیه پلیس انجام شد
وی به هوشیاری، جدیت و مسئولیت پذیری یکی از ماموران گشت یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: این مامور با مشاهده دودی غلیظ و دور از انتظار در حاشیه شهر در خارج از ساعات کاری خود با حساسیت بالایی موضوع را پیگیری می‌کند.
ربیعی با اشاره به بررسی‌های دقیق و نامحسوس این پلیس وظیفه شناس گفت: با اعزام نیرو‌های کمکی و در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه مجرم حین تصرف و جداسازی اموال مسروقه دستگیر و به مراکز انتظامی منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و اعتیاد شدید به مواد مخدر است گفت: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل از سطح شهرستان شاهرود اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اعتیاد و وابستگی به مواد مخدر را عامل اصلی وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌های جامعه خواند و گفت: ریشه کن کردن این معضل بزرگ نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها