خبرهای داغ:
فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با خانواده شهید دباغ از شهدای امنیت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۰۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و هیئت همراه با حضور در منزل شهید محمدحسین دباغ با خانواده این شهید دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار جواد عبیری با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا و انقلاب اظهار کرد: دشمنان ما امروز از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارند و تلاش می کنند. این فرهنگ را محو کنند اما شهدای مدافع حرم نشان دادند این فرهنگ محو شدنی نیست.
وی با بیان این فرهنگ بسیجی نیز برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت و عاشوراست گفت: در بسیج تلاش بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که آنچه دشمنان را به زانو درآورده این فرهنگ متعالی و مقدس است.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی نیز در سخنانی با اشاره به مقام شهید و شهادت و جایگاه والای آن نزد خداوند بر تمسک به شهدا برای تداوم راه امام راحل و شهدا تاکید کرد.
در این دیدار خانواده شهید با تقدیر از حضور مسئولان سپاه بر تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بویژه نسل جوان تاکید کردند و خاطراتی از این شهید امنیت ارائه نمودند.
لازم به ذکر است شهید محمد حسین دباغ متولد سال ۱۳۵۸ و شاغل در نیروی انتظامی بود که در سال ۱۳۸۳ در درگیری با اشرار در سفیدکوه شهرستان سراوان با اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها