حجت‌الاسلام عبدی در نشست بصیرتی بانک رفاه کارگران:

خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نشان از قدرت اسلام و افول آمریکاست/ زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) با تلاش و خدمت به مردم محقق می شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: مقاومت جمهوری اسلامی آن را به یک الگویی در منطقه و جهان تبدیل کرده است و همانطور که میبینیم آمریکا را در منطقه از پای درآورده است وهمین حرکت آمریکایی ها که نیروهای خود را از سوریه خارج می کنند نشان از قدرت اسلام و افول آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۰۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در نشست بصیرتی حوزه شهید رجائی گفت : دشمنان جمهوری اسلامی مولفه های قدرتی که در ایران وجود دارد را ندارند و برخی از این مولفه ها باعث سردرگمی دشمنان شده است.

وی با اشاره به آیه يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ افزود: خداوند در قرآن می فرماید ما پیامبران و ائمه اطهار را یاری می دهیم که این یاری و نصرت در عصر کنونی ولایت فقیه و مراج عظام تقلید هم وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: جمهوری اسلامی در این چهل سال عمر پر افتخار خود نصرت الهی را در تمامی مقاطع حساس خود احساس کرده است،با شکل گیری انقلاب اسلامی تحقق برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شد،از حضرت امام(ره) پرسیدند این انقلاب به کجا می رسد؟ ایشان فرمودند انقلاب به یاری خداوند به ظهور حضرت حجت(عج) خواهد رسید.

وی افزود: اگر یاری خداوند نبود با این دشمنان حیله گر و تجربه دار که تلاش آنها نابودی انقلاب اسلامی است نمی توانستیم در مقابل آنها بایستیم.

حجت‌الاسلام عبدی تأکید کردتمام مراکز و موسسات تحقیقاتی غربی برای نابودی انقلاب اسلامی و ضربه کاری به آن در این چهل سال تمام توان خود را گذاشتند.

وی افزود: حکومت اسلامی با جمهوری اسلامی تفاوت دارد،حکومت در رأس آن امام معصوم است و در هیچ جای آن نباید تخلف صورت گیرد و در حقیقت حکومت اسلامی حکومت امام زمان(عج) است ولی در جمهوری اسلامی با موانعی مواجه هستیم؛ هنوز دولت به طور کامل اسلامی نشده است،هنوز جامعه اسلامی نشده است که باید برای محقق شدن اسلام تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک ادامه داد: لذا با توسل و توکل بر اهل بیت(ع) راه اسلامی شدن جمهوری اسلامی و تحقق تمدن اسلامی باز خواهد شد.

وی افزود: از نظر تئوریسن های غربی 57 کشور اسلامی به سرکردگی جمهوری اسلامی خطرناک هستند و باید با آنها مقابله شود به همین خاطر دشمنان به دنبال تغییر رفتار هستند.

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: مقاومت جمهوری اسلامی آن را به یک الگویی در منطقه و جهان تبدیل کرده است و همانطور که میبینیم آمریکا را در منطقه از پای درآورده است وهمین حرکت آمریکایی ها که نیروهای خود را از سوریه خارج می کنند نشان از قدرت اسلام و افول آمریکا است.

وی افزود: ترفتندهای مختلفی در این چهل سال توسط دشمن انجام شده است که شاخصه های قدرت آنها نشان می دهد دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: مردم ایران یک ملت باغیرت هستند و تا می بینند پای بیگانه می خواهد به کشور باز شود شجاعانه دفاع می کنند،مسئولین هم باید تا جایی که توان دارند به مردم خدمت کنند.

وی افزود: هشداری که حضرت آقا در مورد سال آینده دادند را باید جدی بگیریم و منافذی که باعث سوء استفاده دشمن می شود را باید پوشش دهیم و آنها را اصلاح کنیم.

حجت‌الاسلام عبدی بیان داشت: با ذوق و شوق برای زمینه سازی ظهور خدمت کنید و انقلابی بودن را در کار و تلاش و خدمت به مردم باید حفظ کرد،مردم رفتار مسئولین را با دقت رصد می کنند.

وی افزود: بازاریان و کاسبان عزیز در این شرایط اقتصادی باید بیشتر دقت کنند و زمینه های نفوذ دشمن و سوء استفاده آنها را در فعالیت های خود فراهم نکنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: مسئولین کشور صادقانه با مردم حرف بزنند و هرجایی که مشکلات زیاد است با مردم آن را در میان بگذارند قطعا مردم نسخه های عبوری خوبی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با مولفه ی قدرت "مردم" این انقلاب به حکومت حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد،تاز زمانی که این مردم راه شهدا را ادامه می دهند شهدا به ملت کمک خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار