فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره حماسه‌آفرین بودند.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۷۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، جواد مولودی امروز در نشست بصیرتی اصناف و بازاریان میاندوآب که در حسینیه ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اصناف و بازاریان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

وی با بیان اینکه تاریخ، درس و عبرتی برای آینده است، افزود: با نگاه به تاریخ و گذشته می‌توان از تجربه آن برای آینده استفاده کرد.

وی با اشاره به حماسه مردمی ۹ دی و با بیان اینکه در ۹ دی مردم فتنه گران را به زباله‌دان تاریخ فرستادند، گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ اصل نظام و انقلاب و جمهوریت و اسلامیت نظام را نشانه گرفته بودند.

مولودی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نتیجه طراحی و برنامه ریزی دشمنان و در راس آنها آمریکا بود، تصریح کرد: دشمنان حضور ۴۰ میلیونی مردم را بر نمی‌تابیدند و به دنبال وارد کردن شک و شبهه به آن بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه یکی از جرم های فتنه گران این بود که به قانون تمکین نکردند، اظهار کرد: آسیبی که فتنه گران به کشور، انقلاب و نظام زدند بیش از هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: در ۹ دی مردم به خروش آمده و بدون اینکه کسی فراخوان یا بیانیه ای بدهد، به میدان آمده و حماسه ای تاریخی آفریدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

مولودی با بیان اینکه مردم در۹ دی ولایتمداری خود را اثبات کردند، گفت: امت در ۹ دی نشان داد که بصیر است و هرجا نیاز باشد در صحنه حضور یافته و توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات