فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ولایت‌مداری و غیرت دینی مردم ایران در دنیا زبانزد است.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

 حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، گفت: در جهان اسلام بعضی ایام هستند که قوام بخش دین مبین اسلام می باشند که از جمله آنها می توان به روز مبعث، حماسه غدیر و یا روز عاشورا اشاره کرد.

 وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز اینطور ایامی هستند که باعث تقویت و تسریع حرکت انقلاب و قدرت و قوت بخشیدن به مسیر صحیح آن می شوند و از جمله این ایام ها نیز می توان به حماسه ۱۵ خرداد یا ۱۲، ۲۲ بهمن و یا ۱۷ شهریور اشاره کرد که جز لاینفک از تاریخ انقلاب هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: حماسه ۹ دی نیز یکی از همین ایام الله ها است که تجلی، عظمت و اقتدار ملت ایران بار دیگر در این روز به منصه ظهور گذاشته شد.

 وی فتنه ۸۸ را یکی از طراحی‌های ده ساله استکبار با نماد تقلب در انتخابات عنوان کرد و افزود: هدف از این برنامه نابودی انقلاب اسلامی و فراتر از آن دفن ابدی اسلام بود.

سردار شهسواری افزود: اما بدون شک درایت، بصیرت و قاطعیت رهبر معظم انقلاب و فرمایشات معظم له در خطبه های نماز جمعه و ولایت‌مداری و غیرت دینی مردم آب پاکی را روی دستان ناپاک استکبار و در راس آن آمریکا ریخت و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات