مشاور فرماندهی سپاه پاسداران ضمن هشدار درباره فتنه های آتی دشمن، خاصه دردهه چهارم انقلاب گفت: غرب، مراکز فکری، کانون‌های تفکرو گروه‌های اندیشه‌ورز انقلاب رنگی را تئوریزه کردند و درحال حاضر صدها کتاب درباره آن تالیف و چاپ شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزار یبسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد نائینی در ابتدای مصاحبه با رادیوگفت‌وگو ضمن یاداوری حماسه مردم ایران در دیماه سال جاری اظهار کرد: معتقدیم درک حماسه عظیم مردم ایران زمانی امکانپذیر است که نقشه‌های دشمنان برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را به خوبی بتوان به تصویر کشید. دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدا روش‌های مختلفی را برای مقابله با نظام سیاسی جمهوری‌اسلامی تجربه کردند زیرا با وقوع انقلاب اسلامی اهداف و منافع غرب به خطر افتاد، لذا از روش‌های متعارف بهره گرفتند برای اینکه نظام انقلاب اسلامی را به چالش بکشند و در این میان جنگ تحمیلی وکودتا به ما تحمیل شد، شورش‌های سازمان یافته در ماه‌های نخست انقلاب را رهبری کردند، با نگاه غرب هر آنچه که می‌توانست نظام را با مشکل مواجه کند، علیه جمهوری اسلامی تجربه شد.

وی ادامه داد: از طرفی یکی از تجربه‌های به کار بسته شده از سوی غرب، انقلاب‌های رنگی است؛ انقلاب رنگی که یکی از روش‌های براندازی نرم است. انقلاب رنگی که ما مبدع آن نیستم و آن طور وانمود کنیم که بخواهیم پدیده‌ای را تئوریزه کنیم، بلکه خود غرب، مراکز فکری، کانون‌های تفکر و گروه‌های اندیشه‌ورز آن انقلاب رنگی را تئوریزه کردند و در حال حاضر صدها کتاب درباره آن تالیف و چاپ شده است، روش‌های فروپاشی نظام‌های سیاسی با شیوه غیرخشونت‌آمیز که سطح انتخاباتی را هدف قرار می‌دهند و نظام سیاسی موجود در مدیریت انتخابات به چالش کشیده می‌شود.

سردار نائینی گفت: دشمن باور مردم را نسبت به یک روند سالم که تقریبا [چهار] دهه تجربه شده، تغییر می‌دهند. در تبلیغات‌های نیز از قبل اردوکشی می‌شود و تبلیغ‌های هیجانی و پرشور به فضا می‌دهند و این ذهنیت و القای فکری برای تغییر باورهای اساسی و پایه‌ای یک ملت است. یک جریان رسانه‌ای در داخل و خارج و یک جریان سیاسی نیز در داخل کاملا پای کار بود و چون غرب آنرا طراحی کرده بود، اسناد آن آشکار شده و خود غربی‌ها نیز صراحتا مطرح کردند، به طوری که به عبارتی در انقلاب‌های رنگی که با استفاده از انتخابات و آشوب در یک کشور راه‌اندازی می‌شود و فضا را بی‌ثبات می‌کنند.

ارسال نظرات