خبرهای داغ:
آصفی گفت:لازمه یک کار علمی و تخصصی، پشتوانه اطلاعاتی قوی است. اگر بحران ها را پیش بینی کنیم می توانیم به دستگاهها بگوییم که هر دستگاهی مانور خود را جهت شناسایی کمبودها و مشکلات خود انجام دهد که این کار موجب شناسایی کمبودهای دستگاهها در برخورد با بحرانها و حوادث می شود
کد خبر: ۹۰۹۶۶۴۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، در سومین کارگروه امداد و نجات و آموزش های همگانی که با حضور مدیران دستگاههای امدادی و خدمات رسان برگزار شد بیان کرد:ما با بحرانهای متعددی جز زلزله مواجهیم که می تواند تبعات و میزان خطرپذیری بسیار بالاتری نسبت به زلزله داشته باشد.

وی گفت:لازمه یک کار علمی و تخصصی، پشتوانه اطلاعاتی قوی است. اگر بحران ها را پیش بینی کنیم می توانیم به دستگاهها بگوییم که هر دستگاهی مانور خود را جهت شناسایی کمبودها و مشکلات خود انجام دهد که این کار موجب شناسایی کمبودهای دستگاهها در برخورد با بحرانها و حوادث میشود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد:مانورهای ما نباید صرفا نمایشی باشد بلکه باید برنامه هایی در جهت نهادینه کردن این مانورها انجام دهیم تا از سردرگمی موجود خارج شده و به یک وحدت رویه ثابت دست یابیم.

آصفی عنوان کرد:کارگروه رسانه جهت آشنایی رسانه ها با موضوع امداد و نجات برگزار شده و رسالت رسانه تهیه اخبار در هر شرایطی است و ایجاد این کارگروهها برای این است تا رسانه ها بدانند که از چه منبعی اخبار را تهیه کند.

وی افزود:اگر رسته بحرانها مشخص شود مسلما تعیین میشود که اخبار مربوطه از چه رسته هایی باید تهیه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها