مریم حق پرست
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در قرچک:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اذعان به اینکه آینده انقلاب ما کاملا روشن است، گفت: بساط استکبار و سلطه گران از سوی انقلاب اسلامی درهم پیچیده خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد پنج تن آل عبا پویینک قرچک برگزار شد با بیان اینکه دشمن بعد از ۱۰ سال تلاش فتنه کوی دانشگاه را در سال ۷۸ به راه انداخت، گفت اما دشمن چون موفق نشد بعد از ۱۰ سال تلاش مجدد فتنه‌ای دیگر را در سال ۸۸ به راه انداخت.

وی با طرح سؤالهایی مبنی بر این که چرا همیشه انقلابیون جلوی این فتنه‌ها را می گیرند و جریان‌های دیگر در برابر تهاجمات علیه نظام و رهبری موضع ندارند، بیان کرد: هرچند که فتنه‌های گذشته با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم برچیده شد، اما باید دانست دشمن دست از فتنه انگیزی برنداشته و مدام برای انقلاب اسلامی خواب می‌بیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه طبق اسناد موجود، در کشور‌های آمریکا، آلمان، کانادا و انگلیس در حال برنامه ریزی‌هایی برای فتنه‌های جدید علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: فتنه ۸۸ یک براندازی تمام عیار برای نظام جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه ها، نقشه ها، فتنه‌ها و تخریب‌ها علیه ایران، آمریکا کماکان گیج و عصبانی از سیلی چهل سال پیش نهضت خمینی است و برای آن‌ها عقده شده است که چطور ایران حیثیت و اعتبارشان را در دنیا فرو ریخته است به طوری که امروز کسی از آنان دیگر هراسی ندارد.

نقوی حسینی با یادآوری ادعای آمریکا مبنی بر عدم برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مطرح کرد: خواهیم دید که ما چندین چهلمین سالگرد هم جشن می‌گیریم با اینکه هنوز خیلی از آثار و دستاورد‌های این انقلاب باقی مانده است و کشور ما روز به روز مقتدرتر و پر توان‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی با اذعان به اینکه آینده برای انقلاب ما کاملا روشن و شفاف است، بیان کرد: ما منتظریم تا بساط استکبار و سلطه گران از سوی انقلاب اسلامی درهم پیچیده شود، ولی لازم است تا در این راه آگاه باشیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: رییس جمهور کشوری که برای وارد شدنش به هر کشوری برایش فرش قرمز پهن می‌کردند، امروز برای رفتن به پایگاه خودش در عراق با هواپیمای چراغ خاموش و یواشکی سفر می‌کند که این از عزت انقلاب اسلامی و بزرگی نهضت خمینی است.

وی در پایان با اشاره به تطهیر حکومت مستبد و دیکتاتور پهلوی از سوی شبکه‌های ماهواره ای، گفت: روزگاری بود که پادشاه ایران به دستبوسی سران دیگر کشور‌ها می‌رفت و برای جابجایی یک نخست وزیر خود از آمریکا و انگلیس اجازه می‌گرفت، اما امروز می‌بینیم که تا این لحظه بیش از ۴۵۰ نفر از سران حکومت‌های دنیا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار داشته اند، تا جایی که پوتین قرآن به بغل در محضر رهبر ما می‌آید و از آن قرآن صحبت می‌کند که تمام این‌ها نشان از عزت و سربلندی ملت ایران دارد./#

ارسال نظرات