حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار:

برخی کاسب حبس و تحریمند/عده ای بخاطر بچه هایشان، با انقلاب چه ها که نکردند

امام جمعه شهرستان رودبار در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: عده ای از افراد کاسب تحریم و حبس هستند و با این حربه رهبری، نظام و ولایت را متهم می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۰۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم ویژه 9 دی و دهه بصیرت و ولایتمداری با حضور آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه و با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار در مسجد ولی عصر(عج) پایین بازار رودبار برگزار شد.
امام جمعه شهرستان رودبار در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: هر چه از زمان فتنه 88 می گذرد ابعاد این واقعه گسترده تر می شود.
حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی با بیان اینکه در فتنه 88 نظام متمل ضربه سنگینی شد، اذعان کرد: فتنه گران 8 ماه کشور و نظام را دچار آشوب کردند.
وی با تاکید بر تبیین علل و اهداف اصلی فتنه 88 به مردم، بیان کرد: هدف اصلی فتنه گری برخی خواص و هم دستی با دشمن باید برای مردم تبیین شود.
امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه فتنه گران با شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» آمده بودند، گفت: آنهایی که هم قطار امام و رهبری بودند در فتنه 88 قافیه را باختند و اصل نظام را قرار داده بودند.
حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه کلیدواژه «تقلب» از پنج الی شش ماه قبل انتخابات 88 مطرح شده بود، اذعان کرد: فتنه گران و ایادی فتنه 88 ماه ها قبل از انتخابات در مصاحبه ها و سخنرانی هایشان موضوع «تقلب» را پیش کشیدند، زمانی که هیچ انتخاباتی صورت نگرفته بود انها داعیه تقلب در انتخابات داشتند؛ این موضوعات نشان می دهد که آنها با همراهی دشمن و هدفمند وارد عرصه شده بودند.
وی خاطرنشان کرد: سران فتنه با همین سازوکار و سیستم نماینده، نخست وزیر، رئیس جمهور شدند اما وقتی رای به نفعشان نبود، این سیستم و سازوکار را تایید نکردند و با به هم ریختن احساسات برخی افراد ناآگاه و کشاندن آنها به خیابان ها، نظام را به چالش کشیدند.
امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به گوشزدهای مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر فتنه 88، به تذکر اخیر ایشان در خصوص فتنه 98 اشاره و اذعان کرد: حضرت آقا تذکرات را می دهند، اما ما «خواب» هستیم و به یان تذکرات و راهنمایی ها «دقت» نداریم.
حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه فتنه گران داعیه قدرت طلبی داشتند، گفت: اگر ادعای «خط امامی بودن» مان حقیقت دارد چرا با سلطه دنبال قدرت طلبی هستیم؟
وی یادآور شد: افرادی که از دایره «ولایت» خارج شدند دچار حرام خواری، هوای نفس و قدرت طلبی و جاه طلبی شدند.
امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه دنیاطلبی انسان را گرفتار می کند، گفت: افشای برخی اسناد و مدارک بسیاری از پته ها را روی آب کرد.
حجت الاسلام سیدمحمدی به مقایسه فتنه ها در دوران پیامبر (ص)، امام علی (ع) و حال حاضر نظام اسلامی پرداخت و بیان کرد: دنیاطلبی، قدرت طلبی و فتنه باعث شد تا زبیری که سیف الاسلام بود، مقابل اصحاب اسلام بایستد.
وی با بیان اینکه عده ای بخاطر بچه هایشان با انقلاب چه ها که نکردند، اضافه کرد: برخی مسئولین برای فرزندانشان رو در روی نظام و ولایت وا می ایستند.
امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به درایت، مدیریت و سعه صدر مقام معظم رهبری در فتنه ها و اتفاقات کشور، اظهار کرد: مظلوم ترین فرد این صحنه ها و اتفاقات مقام معظم رهبری بودند.
حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه فتنه گران 88 ادامه دهندگان مسیر منافقین اوایل انقلاب هستند، گفت: بیت المال را آتش زدید، مساجد را تخریب کردید و هزاران نا به سامانی ایجاد کردید، درست می شود، اما جواب خون شهدای فتنه 88 را چگونه باید بدهید؟
وی تصریح کرد: چرا خواص با ارائه اعلامیه خودشان را صف فتنه گران و اشوب گران جدا نکردند؟ چرا افراد آشوب گر و لااُبالی را مردم خداجوی خطاب کردید؟ چرا زمانی که به خیمه و پرچم امام حسین جسارت شد، اعلامیه صادر نکردید که این آشوب گران از ما نیستند؟ اگر این کار را می کردید خیلی زا مشکلات حل می شد.
امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه برخی ها کاسب تحریم اند، اظهار کرد: عده ای از افراد کاسب تحریم و حبس هستند و با این حربه رهبری، نظام و ولایت را متهم می کنند.

 
انتهای پیام
ارسال نظرات