خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مهمترین و بهترین عملکرد این اداره کل در بخش هوشمندسازی حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته بوده که در مدت سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۸۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

راهداری استان همدان در هوشمندسازی حمل و نقل بهترین عملکرد را داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در نشست ارزیابی عملكـرد این اداره کل که با حضور کارشناسان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه شاخص‌های ارزیابی فرایندی است که موجب افزایش تمركز و نیاز به اندازه گیری عملكرد شده است، اظهار داشت: این شاخص‌ها اگر بر اساس عملکرد ارائه شود مناسب است.

وی افزود: موضوع اصـلی در تمام تجزیه و تحلیل های سازمانی، عملكرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گیری است و از ایـن رو سـازمان بـدون سیستم ارزیابی عملكرد قابل تصور نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر تقویت شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ارزیابی عملکرد این اداره کل بیان داشت: این ارزیابی به منظور بهبود كارایی و بهره وری و عملكرد ادارات و ایجـاد رقابـت و تـلاش برای تحقق توسعه ایمنی پایدار انجام می شود.

وی ادامه داد: مهمترین و بهترین عملکرد این اداره کل در بخش هوشمندسازی حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته بوده که در مدت سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از پیشرفت های بارز این اداره کل در بحث استفاده از خدمات دولت الکترونیک بوده که سال 96 نسبت به سال 95 میزان 20 درصد افزایش داشته است.

پناهنده عملکرد اداره کل را در بحث شاخص ها رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است در سال های آتی نیز تلاش همکاران منجر به کسب رتبه برتر در بخش های مختلف شود.

وی تأکید کرد: همچنان به دنبال این هستیم که استفاده از سامانه ها را اجباری کنیم که به هدف اصلی اداره کل که همانا خدمت رسانی مطلوب است، نزدیک شویم.

گفتنی است، در این نشست کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی نیز با ابراز رضایت از عملکرد این اداره کل در بحث ارزیابی شاخص های عمومی بر مستندسازی و اطلاع رسانی برخی از بخش ها تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات