برازجان را به نام شهید صادق گنجی و به نام سرداران شهیدش می شناسند

حجت الاسلام و المسلمین یحیایی گفت: تفکر انقلابی ما می توانیم به رهبری حضرت امام و با اعتقاد به ولایت فقیه نشان داد، می توان در مقابل ابرقدرت ها ایستاد ومقاومت کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۸۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

برازجان را به نام شهید صادق گنجی و به نام سرداران شهیدش می شناسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه دو تفکر انقلابی ما می توانیم و تفکر غیرانقلابی ما نمی توانیم از ابتدا، قبل از انقلاب تا الان با انقلاب و امام همواره بوده و هست، تصریح کرد: هرجا با تفکرانقلابی ما می توانیم جلو رفتیم نتیجه گرفتیم و پیشرفت هایی داشتیم و آن جا که در جا زدیم و شکست خوردیم محصول تفکر غیر انقلابی ما نمی توانیم بوده است.

وی اظهار داشت: هنگامی که امام خمینی(ره) در فرانسه در زمان تبعید اهداف خود از قیام علیه نظام ستم شاهی را اینگونه بیان فرمودند مبنی براینکه 1- شاه باید از این مملکت برود 2- استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران 3- زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج)، در همان جلسه مهندس بازرگان به امام اعتراض کرد که شما می گوئید شاه باید برود، او کجا برود، اینجا وطن اوست. به فرض اینکه شاه رفت، این مملکت سه رکن دارد؛ شاه – ارتش و آمریکا. با آن دو تا می خواهید چه کار کنید؟ امام فرمودند: تکلیف این است.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال 1366 وزیر وقت کشور جناب محتشمی، نامه ای در خصوص نهضت آزادی به محضر امام نوشتند که نهضت آزادی پس از استعفاء و برکناری دولت موقت پیوسته در جهت اعلام مخالفت با دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و مخدوش کردن اذهان بوده و مسئولین این نهضت با سم پاشی های خود نسبت به سیاست های دولت، دفاع مقدس و جنگ، مسائل مختلف و حتی فرمایشات اخیر حضرت امام راجع به حکومت و ولایت مطلقه فقیه در جهت مبارزه و تضعیف نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارند، ایشان از حضرت امام در خواست نمودند که ارشاد فرمایند که آیا نهضت آزادی با چنین عقاید و تفکراتی می تواند به عنوان یک سازمان و تشکیلات سیاسی به رسمیت شناخته شود.

حجت الاسلام یحیایی افزود: امام در پاسخ فرمودند: در موضوع نهضت به اصطلاح آزادی باید اجمالا گفت که پرونده و عملکرد آن نشان می دهد که این نهضت طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است و از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ملت های مظلوم و ملت عزیز ما در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می زدند و اسلام عزیز چنان سیلی می خورد که قرن ها سر بلند نمی کرد.

وی خاطر نشان کرد: امام در ادامه فرمودند: نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی، قانون گذاری و قضایی را ندارند، ضرر آن ها به اعتبار اینکه متظاهر به اسلام هستند از گروه های دیگر حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان بیشتر است و نتیجه آنکه نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری می شوند باید با آن ها برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با ابراز تأسف از این موضوع مبنی براینکه شخصی به دعوت مسئولین سیاسی شهرستان به برازجان بیاید و سخنرانی خود را با این جمله که من برازجان را به نام مهندس بازرگان می شناسم، آغاز کند، تاکید کرد: مسئولین سیاسی شهرستان باید پاسخگو باشند؛ چرا کسانی که انقلاب و اسلام و امام را قبول ندارند، باید آزادانه در فضای عمومی یک جامعه و شهر صحبت کنند و به پیشانی شهر ما و شهرستان ما، این چنین برچسب هایی را بزنند.

وی اظهار داشت: شعار ما، همیشه وحدت و حمایت از دولت های مستقر بوده و هست اما با براندازان، با فتنه گران و کسانی که بخواهند این وحدت مقدس را برهم بزنند سر سازش نخواهیم داشت.

یحیایی گفت : این مطالبه بسیجیان و نیروهای انقلابی است که چرا چنین اشخاصی به خود جرأت می دهند با دعوت  مسئولین سیاسی شهرستان، از جریان و کسانی که امام خمینی (ره) ضرر آن ها را از منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر می داند، صحبت و حمایت می کند و تأسف بارتر آنکه ؛ دشتستان و برازجان را به نام مهندس بازرگان معرفی می کند.

حجت الاسلام یعقوب یحیایی ادامه داد:باید به گوش این آقا رسانده شود که شناخت درستی از دشتستان ندارید! مردم ما، دشتستان را به نام شهیدانش می شناسند،به نام مبارزانش،به نام نامی سردارانش، از آیت الله مجاهد برازجانی که فتوای جهاد با استعمار پیر انگلیس داد تا روحانی شهید صادق گنجی،اولین شهید مبارزه با جریان های تکفیری و التقاتی، از غضنفر السلطنه و مبارزان لرده که پوزه انگلیس را به خاک مالیدند، گرفته تا انقلابیون غیورش، از سردار شهید اسدی و گردان همیشه سرافراز تخریبش گرفته تا سردار شهید غلامرضا جوان و خبره های اطلاعات عملیاتش، از سردار شهید غلامرضا کرامت گرفته تا خانواده ای که شش شهید تقدیم اسلام نمود، خانواده معظم شهید حسینی مقدم را می گویم.

وی در پایان تاکید کرد: معرفی برازجان و این شهرستان، به نام کسی که حضرت امام(ره)، منافقین را فرزندان او نامید، اهانتی بی شرمانه و آشکار است. اشخاص و جریانی که دعوت کننده این آقا بوده اند، باید از خانواده معظم شهدا و مردم شریف برازجان عذر خواهی کنند و مسئولین سیاسی شهرستان نیز،علاوه برمشخص نمودن موضع خود، نسبت به کلام و خط امام، باید پاسخگوی این اهانت به مردم شریف برازجان باشند.

ارسال نظرات