نشست بصیرتی بینش،بصیرت و میثاق با ولایت به همت حوزه شهید صادقی انار برگزار شد
کد خبر: ۹۰۹۶۵۶۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان،یوسف راوند کارشناس مسائل سیاسی در این نشست در جمع بسیجیان اظهار کرد:تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز ونشیب‌هایی است که هریک به لطف وعنایت خداوند متعال موجب استحکام وافزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی در ادامه گفت:با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان وپیدای انقلاب اسلامی ایران؛ مردم ایران با هدایت های، ولی فقیه این توطئه‌ها راخنثی وخیانت کا ران را رسوا ساخته اند.
ایشان خاطر نشان کرد:از دسیسه‌های کوچک وبزرگ ابتدای پیروزی انقلاب وخیانت منافقین وتحمیل یک جنگ تمام عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک وبزرگ وفتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.
ایشان تصریح کرد:در این روز چشم‌های جهان در انتظار خروش ملی بود که برای حفظ وپاسداری از ایمان واعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد وپلیدی وناپاکی‌ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.
وی با بیان اینکه در این روز همه اقشار ملت ونسل‌های مختلف انقلاب وهمه جریان‌های سیاسی ومدافع نظام از همه طیف‌ها وسلیقه‌ها به میدان آمدند تا به فتنه گران واربابان خارجی آن‌ها اعلام کنند امروز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا وولی فقیه زمان آماده اند تا با نثار جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
ارسال نظرات