دکتر نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه
جلسه هم اندیشی به مناسبت 9 دی سالروز بصیرت و میثاق با ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۹۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، این مراسم درسالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی با حضور اساتید و هیئت رئیسه دانشگاه برگزار گردید.

بعد از خیر مقدم  آقای دکتر نیکوکار رئیس دانشگاه سخنران جلسه آقای دکتر حسین حبیبی تبار از اساتید گروه معارف با استناد به آیات قران کریم فرمودند: (ای کسانی که ایمان آوردید از خدا و رسول او پیشی نگیرید . پشت سر او حرکت کنید). اگر کسی ایمان دارد باید اطاعت کند و اجرا نماید.

ایشان  انقلاب اسلامی را معجزه قرن نامیدند این انقلاب به برکت اتحاد و وحدت و ایثار مردم و رهبری پیامبر گونه حضرت امام( ره) به وجود آمد و هر زمانی که مسلمانان از رهبری تبعیت نمودند عظمت و پیروزی آفریدند.در سال 88 بعضی افراد تبعیت نکردند و موجب تشتّت گردیدند و سبب اهانت عده ای به مقدّسات و امام حسین (ع) گردید.لذا نهم دی نقطه عطف در تاریخ انقلاب است. حماسه نه دی نماد عزت و استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جانشان در پای اسلام  ایستادند و نشان دادند اگر دشمن در مقابل دین آنها بایستد  در برابر همه دنیای آنان می ایستند.

این روز یوم االله می باشد و روز ماندگاری است . روز غلبه الهی بر جنود شیطان است. و روز خروش ملت ایران است.

مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و با این حرکت 40 میلیون مردم برای حمایت از انقلاب به صحنه آمدند.

در ادامه جلسه پیرامون موضوع :( ارتداد و رابطه آن باآزادی اندیشه بیان )مطالب مبسوطی بین اساتید حاضر و سخنران جلسه  مورد بحث و بررسی قرار گرفت . جلسه با اذان ظهر و صلوات بر حضرت محمد(ٌص) پایان یافت و حاضرین در نماز جماعت حضور یافتند.

 

ارسال نظرات