رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی، نقش مهم و کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۸۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
معاون سیاسی و امنیتی استانداردر جلسهلزوم استفاده از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شورای فرهنگ ایثارو شهادت گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بهره گیری از روش‌های نوین رسانه‌ای راهکار جدید و موثرِ انتقال دستاورد‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه برای نسل‌های جدید است.
محمدی فعال فضای مجازی در حوزه ایثارو شهادت هم در این جلسه گفت: برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی باید بیشتر تلاش کرد و لازم است، تمام دستگاه‌های متولی کمک کنند.
وی استفاده از ظرفیت عظیم فضای مجازی در شناساندن شهدا و ایثارگران به نسل امروز را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در فضای مجازی می‌توان با انعکاس دقیق خاطرات و وصیت نامه‌های شهدا و جنبه‌های مختلف زندگی شان از شیوه‌های نوین و جدید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.
محمود داربام مشاور استاندار در امور ایثارگران هم با اشاره به برگزاری یادواره شهدای وزارت کشور در استان گفت: این یادواره با هدف گرامی داشت هفت شهید والامقام استانداری، شهرداری یاسوج و شهرداری دهدشت بهمن ماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.
در این جلسه برای هماهنگی هرچه بهتر برگزاری یادواره شهدای وزارت کشور در استان و راه‌های بهتر استفاده از فضای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات