بیش از ۶۱ طرح عمرانی در حوزه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان گچساران در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۸۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران در دست اجرا بودن ۶۱ طرح عمرانی روستایی در گچسارانگفت:برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.
حمدالله عباسپور افزود:سنگ فرش معابر، احداث جدول، ساخت پارک و طرح‌های گردشگری از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در روستا‌های این شهرستان است.
وی از اختصاص ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت برای توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت:این اعتبار برای ساخت بیش از پنج زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی در روستا‌های این شهرستان تخصیص داده شد.
عباسپور با بیان اینکه کار ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در روستا‌های محمد آباد، دژسلیمان، سادات، ده خلیفه و ماهور آغاز شده است ادامه داد:پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این زمین چمن‌ها به بهره برداری برسند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران اضافه کرد: ۲ سالن ورزشی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیز در روستا‌های پادوک و مارین در حال ساخت است.
عباسپور با بیان اینکه به همت دولت تاکنون ۱۸ زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اهدایی نفت در مناطق مختلف این شهرستان ساخته و به بهره برداری رسیده است افزود:روستا‌های آبشیرین، امام زاده جعفر خیرآباد، مناطق ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطقی بودند که زمین چمن مصنوعی فوتبال در آن‌ها ساخته شده است.
ارسال نظرات