اسحاق باقرزاده خبرنگار و عکاس خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در دومین دوره مسابقه عکس سپاه و بسیج استان به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل شد
کد خبر: ۹۰۹۶۴۶۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر سه شنبه در رابطه با جزئیات خبر، در جمع خبرنگاران گفت: از بین ۹۸۰ عکس ارسالی به مسابقه عکس با محوریت برنامه‌های سپاه و بسیج، سه اثر برتر و یک اثر حوزه سازندگی نیز شایسته تقدیر انتخاب شد.

سرهنگ مهدی حیدری، افزود: با اعلام رای داوران، عکس اسحق باقر زاده از خبرگزاری بسیج عکس برتر و پژمان امیدی از خبرگزاری مهر و عیسی فتحی از خبرگزاری ایسنا به عناوین بعدی دست یافتند.

حیدری با بیان اینکه عکس‌های ارسالی به جشنواره از تمامی مناطق استان ارسال شده است، اظهار کرد: ۱۰ عکس برتر برای شرکت در مسابقه کشوری جشنواره عکس سپاه و بسیج ارسال شدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح گفت: همچنین در آینده‌ای نزدیک از ۱۳۰ عکس برگزیده نمایشگاهی در سپاه فتح برگزار خواهد شد.

حیدری با تاکید بر برنامه‌های تعاملی روابط عمومی سپاه و رسانه، اظهار کرد: برگزاری سلسله نشست‌های تعاملی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات محقق شده در راستای تقویت وارتباط با رسانه‌ها است.

همچنین نفر برتر این مسابقه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: علاقمندی و نگاه عاشقانه به هنر عکاسی و در نظر گرفتن هارمونی محیط و سوژه نقش موثری در تحقق یک عکس خوب دارد.

اسحاق باقرزاده، افزود: علاقمندی به هنر و زیبایی سبب شده که در محیط‌های مختلف و با نگاه به اینکه زیبایی‌ها را به تصویر بکشم، به دنبال عکاسی بروم.

باقرزاده عکاسی سوژه‌های مختلف حماسی و حوزه ایثار را از جمله علاقمندی‌های خود دانست و بیان کرد: در هر محیطی سعی بر این دارم که با عشق و علاقه به عکاسی بپردازم و با توجه به حضور در برنامه‌های مختلف سپاه و پوشش خبری تعدادی عکس برای جشنواره ارسال کردم که به لطف خداوند موفق به کسب رتبه برتر این مسابقه شدم.
ارسال نظرات